گروه : فرهنگی /

شناسه: 4878

09 فروردین 1403 18:41

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

به میزبانی گنبد کاووس برگزارشد؛ همایش تبیین سیاست‌های «پرورشی و فرهنگی» آموزش و پرورش گلستان+تصاویر

گردهمایی دو روزه معاونین پرورشی، کارشناسان فرهنگی و هنری، امور تربیتی، قرآن، عترت و نماز و مشاوره شهرستان‌های استان گلستان باهدف تبیین سیاست‌های اجرایی معاونت پرورشی و فرهنگی استان در گنبدکاووس پایان یافت.

به گزارش قابوس نامه؛ به نقل از کلاس بیست؛ "محمد رضا وطنی" گفت: تحول در جامعه از کلاس درس شروع می شود، مهمترین اصل داشتن طرح درس برای معلم و مربی است، معلم باید هدف هر درس را بداند و یک پنجم وقت را برای فعالیت های گروهی و اجتماعی و  پرورشی اختصاص دهد .

به گقته مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، در سال تحصیلی جدید نیز رویکرد ارتقای برنامه های پرورشی و فرهنگی را در مدارس دنبال خواهیم کرد.

بر این اساس، گردهمایی دو روزه به میزبانی آموزش و پرورش گنبدکاووس در راستای پروژه مهر در قالب همایش، کلاسهای کارگاهیزیر نظر کارشناسان و معاونین حوزه پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان برگزار شده است.

از اهداف این گردهمایی تبیین سیاست‌های اجرایی و برنامه‌های حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی و هنریی آموزش و پرورش استان گلستان در سال تحصیلی جدید بیان شده است.

qaboosnameh 4

در این مراسم به تشکل های دانش آموزی نیز فرصت ارائه برنامه داده شد و "حسین احمدی" مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان گلستان اهداف و برنامه این تشکل را تبیین کرد.

درحاشیه این گردهمایی از دانش اموزان برجسته در حوزه قرآن وفعال اتحادیه انجمن اسلامی با حضور معاون پرورش و فرهنگی آموزش و پرورش استان و رئیس ستاد اقامه نماز استان گلستان با اهدای جوایزی تجلیل شد.

گفتنی است؛ 320 هزار دانش آموزگلستانی در سال تحصیلی جدید به مدرسه می روند.

qaboosnameh 1

qaboosnameh 2

qaboosnameh 3

qaboosnameh 6

qaboosnameh 7

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو