گروه : فرهنگی /

شناسه: 6783

01 اردیبهشت 1403 12:23

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

بیش از ۱۰۰۰ فعال قرآنی در استان گلستان فعالیت می‌کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: ‌بیش از یک‌هزار فعال قرآنی از برادران اهل تشیع و تسنن در استان گلستان فعالیت می‌کنند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم ، ‌حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد صبح امروز در آیین همایش فعالان قرآنی استان گلستان اظهار داشت:‌ اداره کل تبلیغات اسلامی استان درصدد است که با همت فعالان قرآنی و تشکل‌های قرآنی، دسترسی مردم به پایگاه‌های قرآن را در استان آسان و نزدیک‌تر کند.

وی تصریح کرد: ‌در این راستا با نشست‌هایی که با فعالان قرآنی داشتیم و تقسبم‌بندی‌های کارهای قرآنی به نتیجه رسیدیم. ‌به دنبال این هستیم که به ازای هر 10 هزار گلستانی یک موسسه قرآنی داشته باشیم و در حال حاضر 60 موسسه را ایجاد کردیم که باید به 190 موسسه برسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: ‌برای توسعه فعالیت‌های قرآنی نیاز است که به ازای هر 5 هزار نفر یک خانه قرآنی در استان پیش‌بینی شود و براین اساس باید 380 خانه قرآنی در استان داشته باشیم.

وی گفت: ماه رمضان اوج فعالیت‌های قرآنی است و در طول سال باید برنامه‌های قرآنی شور و شعف داشته باشد. ماه رمضان قله فعالیت‌های قرآنی ‌است و در استان گلستان بنا است که فعالان قرآنی در یک شورای قرآنی گردهم بیاید تا فعالیت قرآنی را از یک ستاد دنبال کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: ‌اساسا استان گلستان بین استان‌های خوب قرآنی کشور مطرح است و فعالیت‌های قرآنی به خوبی در استان دنبال می‌شود.

‌حجت‌الاسلام ولی‌نژاد افزود: ‌بیش از یک‌هزار فعال قرآنی از برادران اهل تشیع و تسنن در استان فعالیت می‌کنند که در ‌بخش‌های مختلف حفظ، قرائت،‌هنرهای قرآنی فعالیت دارند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو