گروه : مذهبی /

شناسه: 2661

09 فروردین 1403 15:59

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

با حضور معاون امداد مستضعفین آستان قدس رضوی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان افتتاح شد

با حضور معاون امداد مستضعفین آستان قدس رضوی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان افتتاح شد.

 به گزارش قابوس نامه به نقل از فارس؛ معاون امداد مستضعفین آستان قدس رضوی ظهر امروز در سالن اجتماعات شورای نگهبان شهرستان گرگان برگزار شد اظهار کرد: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان راه‌اندازی شد.

مصطفی خاکسارقهرودی با بیان اینکه ما باید قدر انقلاب اسلامی ایران را بدانیم، تصریح کرد: آنچه که امروز نصیب اسلام شده است به برکت وجود مقام معظم رهبری، روحانیت بصیر و آگاه و همچنین ایجاد وحدت بین اهل تسنن و شیعه است.

* وحدت بین شیعه و اهل تسنن در استان گلستان مثال‌زدنی است

 معاون امداد مستضعفین آستان قدس رضوی با بیان اینکه وحدت بین شیعه و اهل تسنن در استان گلستان مثال‌زدنی است، ابراز کرد: وحدت بین شیعه و سنی در گلستان بسیار زیبا و ستودنی است.

خاکسارقهرودی اذعان کرد: فعالیت‌هایی که در عرصه خدمت به مردم و مستضعفین انجام شد می‌توان به امکان زمینه تشرف افرادی که تا امروز نتوانستند به حرم مطهر امام رضا (ع) بروند را ایجاد کردیم.

وی با اشاره به اینکه اولویت تشرف به حرم امام رضا با افرادی است که دارای سنین بالا هستند، گفت: ما توانستیم امکان تشرف 220 هزار نفر به آستان مقدس امام رضا(ع) را فراهم کنیم.

معاون امداد مستضعفین آستان قدس رضوی از کلنگ‌زنی پروژه‌ای برای اسکان زائرین در مشهد مقدس خبر داد و افزود: زمینی به مساحت هفت هکتار برای اسکان زائرین امام رضا در نظر گرفته شده است که بیش از 4 هزار زائر می‌توانند در آن مکان اسکان داده شوند که فاز اول آن در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

خاکسار قهرودی با اشاره به اینکه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی با ریاست حجت‌الاسلام سید علی طاهری در گلستان راه اندازی شده است، اذعان کرد: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی صرفا ماهیت مردمی دارد و افراد به صورت داوطلبانه و افتخاری فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: آنچه که در راه‌اندازی دفتر آستان قدس رضوی در گلستان  برای ما حائز اهمیت است خدمت کردن به مردم نیازمند و مستضعف است و در این مسیر هیچ حد و مرز و اختلاف سلیقه‌ای مانع حضور در این عرصه نخواهد شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو