گروه : مذهبی /

شناسه: 2663

10 فروردین 1403 09:26

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

دبیر جشنواره فیلم قرآن و عترت گلستان:  بیش از ۶۱ اثر به دبیرخانه فیلم قرآن و عترت گلستان ارسال شد‌

دبیر جشنواره فیلم و فیلم‌نامه‌نویسی قرآن و عترت استان گلستان گفت: بیش از ۶۱ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم و فیلم‌نامه‌نویسی قرآن و عترت گلستان ارسال شده که نفرات برتر آن فردا معرفی می‌شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین یعقوب مهدوی عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های اختتامیه جشنواره فیلم قرآن و عترت اظهار داشت: اختتامیه جشنواره با معرفی 15 اثر برتر، فردا برگزار می‌شود.

وی افزود: به جشنواره فیلم و فیلمنامه‌نویسی قرآن و عترت که به میزبانی شهرستان گرگان برگزار می‌شود، بیش از 61 اثر فیلم کوتاه و انیمیشن ارسال شده که 50 اثر پذیرفته شده است.

دبیر جشنواره فیلم و فیلم‌نامه‌نویسی قرآن و عترت استان گلستان تصریح کرد: در بخش فیلم‌نامه‌نویسی هم 26 اثر پذیرفته شد که فردا از 15 اثر برگزیده تقدیر ‌و این مراسم همزمان با سالروز ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) به ایران برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگ و ارشاد شهرستان گرگان درباره بخش‌ها و محورهای این جشنواره هم افزود: این جشنواره در بخش قرآن و عترت، سبک زندگی اسلامی و عترت، فضیلت اخلاقی برگزار ‌و در کنار این در بخش جنبی جشنواره نیز موضوع اقتصاد مقاومتی است، که از برگزیدگان این بخش هم تجلیل می‌شود.

مهدوی همچنین درباره برنامه‌های دهه فجر در شهرستان گرگان هم تاکید کرد: 39 برنامه شاخص در سطح شهرستان گرگان در این ایام اجرا می‌شود که 7 برنامه در بخش فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی اظهار کرد: جشنواره قرآن و عترت که در 11 بخش در استان در حال برگزاری است، در چند بخش به میزبانی شهرستان گرگان برگزار می‌شود که مراسم اختتامیه و متمرکز آن 5 اسفند با حضور وزیر فرهنگو ارشاد اسلامی در گرگان برگزار و از برگزیدگان این رویداد قرآنی تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو