گروه : مذهبی /

شناسه: 4164

04 اردیبهشت 1403 22:16

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل اوقاف استان گلستان:  طرح ضیافت و دست‌های مهربانی در استان گلستان اجرا می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان اجرای طرح‌های ضیافت و دست‌های مهربانی در استان گلستان آغاز شده است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی صبح امروز در حاشیه اجرای طرح دست‌های مهربانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ضیافت و دست‌های مهربانی تا پایان ماه مبارک رمضان در سراسر استان اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: در این طرح که در اداره اوقاف از محل موقوفات و با کمک خیران تا پایان ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان استان انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان تاکید کرد: در این طرح کالاهای مورد نیاز خانواده‌های نیازمند تهیه شده و به کمک ادارات اوقاف و خیران که در قالب طرح "دست‌های مهربانی" در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح در شهرستان گرگان در قالب 30 بسته و در قالب بسته‌های روغن، رب، برنج، ماکارونی، قند، شکر و چای اقلام مورد نیاز در بین خانواده‌ها توزیع شد.

سهرابی افزود: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به ادارت اوقاف تحویل دهند تا به دست افراد مستحق برسد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان اظهار کرد: این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان ماه در همه شهرستان‌های استان اجرا می‌شود و در کنار این طرح، طرح‌های دیگری هم در این ماه اجرا می شود از جمله خیمه‌های معرفتی در امامزادگان استان که پاسخگویی به سوالات مردم است.

سهرابی همچنین گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح جزء‌خوانی قرآن کریم همه روزه در 30 امامزاده شاخص استان گلستان اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان تصریح کرد: هر ساله سازمان اوقاف، روحانیون با تجربه و کارآمد را به امامزادگان شاخص اعزام می‌کند که در این راستا در سال جاری 30 روحانی به امامزادگان شاخص استان اعزام شدند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو