گروه : مذهبی /

شناسه: 5257

09 فروردین 1403 15:17

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:  موکب شهدای گلستان در مرز مهران برپا می‌شود

مدیر کل اوقاف وامورخیریه استان گلستان گفت: موکب شهدای استان گلستان در مرز مهران برای دومین سال پیاپی برپا می‌شود.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام سیف الله سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به برپایی موکب شهدای گلستان در اربعین حسینی اظهار داشت: برای کمک به زائران پیاده اربعین حسینی موکب شهدای استان گلستان در مرز مهران راه‌اندازی می‌شود.

وی تاکید کرد: اقلام مورد نیاز این موکب که شامل مواد غذایی، دارو و لوازم استراحت و گرمایشی است به این موکب ارسال شده و از روز سوم آبان این موکب در این مرزی که زائران گلستانی از این مرز تردد خواهند کرد خدمات‌رسانی می‌کند.

سهرابی خاطرنشان کرد: این موکب حداقل 21 روز و هرروز به 15 هزار زائر خدمات مختلف ارائه می‌دهد و قرار است در برگشت زائران هم این موکب فعال خواهد بود و خدمات‌رسانی خود را ادامه می‌دهد.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه گلستان تاکید کرد: در این موکب برنامه‌های خوبی درنظر گرفته شده و از جمله برگزاری مراسم نماز جماعت و پاسخگویی به سوالات شرعی مسافران است که با حضور روحانیون در این موکب انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: علاوه برحضور دو یا 3 روحانی در این موکب امسال 2 گروه 11نفره به صورت دو دوره در این موکب خدمت می‌کنند تا خدمات بهتر به مردم در این ایام انجام شود.

امسال استان گلستان در عتبات عالیات 11موکب برپا خواهد کرد که به زائران ایرانی و گلستانی خدمات‌رسانی می‌کنند و پیش‌بینی می‌شود از استان گلستان بیش از 15 هزار نفر به سفر پیاده اربعین بروند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو