گروه : ورزشی /

شناسه: 1360

28 فروردین 1403 13:00

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

یک برد و یک باخت دستاورد بانوان گلستان در دور اول لیگ برتر بسکتبال

رئیس هیات بسکتبال گلستان گفت: بانوان بسکتبالیست استان باکسب یک پیروزی و قبول یک شکست در دور اول رقابت های لیگ برتر در گروه (ب) به گلستان بازگشتند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از ایرنا ابراهیم کریمی افزود: نماینده گلستان که با عنوان تیم 'دانشگاه گلستان' در این رقابت ها حضور دارد طی روزهای پنجشنبه و جمعه در تهران به مصاف حریفان رفت و تیم ستایش تهران را مغلوب کرد و در برابر تیم هیات بسکتبال مشهد شکست خورد.
وی تصریح کرد: تیم بسکتبال بانوان دانشگاه گلستان، در بازی نخست توانست تیم ستایش را با نتیجه 66 بر 41 مغلوب کند، اما در بازی دوم به مصاف هیات بسکتبال مشهد رفت و در وقت اضافی با نتیجه 75 بر 82 بازی را واگذار کرد.
به گفته وی، در جدول رده بندی گروه اول این رقابت ها در پایان دور نخست، هیات بسکتبال مشهد با چهار امتیاز صدرنشین است و تیم های آرارات اصفهان و دانشگاه گلستان با سه امتیاز در مکان های دوم و سوم جای گرفتند و تیم ستایش تهران با دو امتیاز چهارم است.
کریمی با اشاره به زمان برگزاری دور دوم مرحله گروهی سوپر لیگ (ب) بسکتبال بانوان کشور، اضافه کرد: دور دوم این رقابت ها 13 و 14 آبان به میزبانی اصفهان برگزار می شود که تیم دانشگاه گلستان به مصاف تیم های آرارات اصفهان و ستایش تهران می رود.
فصل جدید رقابت های سوپر لیگ (ب) بسکتبال بانوان باشگاه های کشور با حضور 9 تیم در دو گروه چهار و پنج تیمی برگزار می شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو