گروه : ورزشی /

شناسه: 1713

10 فروردین 1403 11:27

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

محمدی‌راد به عنوان سرمربی تیم والیبال هاوش گنبدکاووس انتخاب شد

سرپرست تیم والیبال هاوش گنبدکاووس گفت: با نظر کمیته فنی، رحمان محمدی‌راد به عنوان سرمربی جدید تیم هاوش گنبدکاووس در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور انتخاب شد.

 به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم نازمحمد واحدی گفت: دقایقی پیش با نظر و توافق کمیته فنی، رحمان محمدی‌راد بازیکن سابق تیم ملی والیبال و کمک مربی تیم ملی به عنوان سرمربی جدید تیم هاوش گنبدکاووس در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور انتخاب شد.

وی افزود: کمیته فنی باشگاه هاوش گنبدکاووس که متشکل از پیشکسوتان والیبال شهرستان و استان است با توجه به شرایط کنونی تیم به این نتیجه رسید که گزینه غیربومی در حال حاضر بیشتر می‌تواند کمک کند و با رحمان محمدی‌راد به توافق رسیدند.

سرپرست تیم والیبال هاوش گنبدکاووس تصریح کرد: محمدی‌راد تا پایان این فصل با باشگاه هاوش قرارداد دارد.

واحدی اظهار کرد: سرمربی جدید تیم هاوش فردا در فدراسیون والیبال قرارداد خود را ثبت کرده و سپس در شهر ورامین به بازیکنان تیم هاوش می‌پیوندد و در دیدار مقابل تیم متین صالحین ورامین بر روی نیمکت تیم گنبدکاووس می‌نشیند.

وی افزود: رحمان محمدی‌راد به عنوان بازیکن در تیم‌هایی مانند صنام تهران، پرسپولیس تهران، پگاه ارومیه و برق تهران حضور داشته و سابقه چند دوره قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران را دارد.

سرپرست تیم والیبال هاوش گنبدکاووس درباره سوابق مربیگری وی نیز گفت: محمدی‌راد به عنوان کمک مربی به همراه ولاسکو، کواچ و لوزانو در تیم ملی والیبال فعالیت کرده است و سابقه کسب مقام چهارمی لیگ جهانی و پنجمی جهان به همراه تیم ملی والیبال را دارد و در المپیک 2016 ریو نیز به عنوان کمک مربی تیم ملی فعالیت کرده است.

پیش از این بای محمد دوجی سرمربی سابق تیم والیبال هاوش گنبدکاووس به علت بیماری از سمت خود استعفا کرده بود.

در هفته ششم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم هاوش گنبدکاووس روز یکشنبه 23 آبان‌ماه در ورامین به مصاف تیم متین ورامین می‌رود.

تیم والیبال هاوش گنبدکاووس در پایان هفته پنجم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با کسب یک پیروزی و 4 شکیت در انتهای جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو