گروه : ورزشی /

شناسه: 2664

10 فروردین 1403 20:08

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:  طرح‌های ورزشی گلستان دهه فجر افتتاح می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: ۴ طرح ورزشی استان به مناسبت ایام الله دهه فجر ‌ افتتاح می‌شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، بهمن طیبی عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره طرح‌های ورزشی در ایام دهه فجر اظهار داشت: در بخش زیرساختی بهره‌برداری از 4 طرح مهم در شهرستان‌های استان را داریم که شامل بهره‌برداری از پیست موتورسواری شهرستان مینودشت، پیست موتوسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان گرگان، سالن بدنسازی شهرستان بندرگز و خانه پینگ‌پنگ شهرستان کردکوی است.

وی تصریح کرد: برای راه‌اندازی این طرح‌ها بیش از 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شده که این پروژه‌ها به کمک هیئت‌های ورزشی در استان و شهرستان‌ها آماده بهره‌برداری در این ایام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تاکید کرد: در بخش ورزشی هم 2 رویداد بزرگ در این ایام در استان راه‌اندازی می‌شود تا تاثیر ورزش هر چه بیشتر نمایان شود.

وی افزود: یکی از این 2 رویداد، دومین دوره لیگ فوتبال کارکنان ادارات استان است که در این ایام آغاز این لیگ رقم می‌خورد و جشنواره بزرگ استعدادیابی نیز در 19 بهمن در گلستان آغاز می‌شود.

طیبی تاکید کرد: این برنامه استعدادیابی با حضور میهمانان کشوری در 6 رشته ورزشی در سالن امام خمینی(ره) گرگان راه‌اندازی می‌شود و هدف ما از راه‌اندازی این جشنواره آشنایی مخاطبان ورزشکار با انقلاب و پیام امام خمینی(ره) و معقام معظم رهبری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: در مجموع بیش از 300 برنامه شاخص فرهنگی، ورزشی و زیرساختی در ایام دهه فجر در استان برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: شرکت همه جامعه ورزشی استان در جشن و راهپیمایی بزرگ 22 بهمن از مهم‌ترین برنامه‌های اداره ورزش و جوانان گلستان در این ایام است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو