گروه : ورزشی /

شناسه: 4521

10 فروردین 1403 13:31

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

هفته  چهارم کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن برگزار شد +  نتایج

هفته چهارم کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن، با شرکت 55راس اسب و در 7 دور، 4 دور 1000 متر و سه دور1450 متر عصر روز جمعه 30 تیرماه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش قابوس نامه، اسب های شرکت کننده در این کورسهای هفت گانه از نژادهای ترکمن و دوخون بودند که در در بازبینی اولیه اسب های جوشن حامد، آی هان2 و بازنوش قره بلاغ حذف و از شرکت در کورس بازماندند.

در کورس اول با رقابت 8 چابکسوار در مسافت 1000 متر ، آق اویلی بشگرد با اسب قوش قانت اول و یوسف دهش با اسب عقاب صحرا2 و آرمین آق آتابای با اسب پوربه ، به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم نیز قربان محمد اودک با اسب اجم خان مقام اول را کسب کرد و عبدالرحیم آرمیده با اسب یوهان بلیک دوم شد و پیمان قلرعطا چابکسوار اسب گیورگی مقام سوم را از آن خود کرد.

در دور سوم آرمین آق آابای انبار با اسب ترکمن ایتوری اول شد، مهران نوبخت سوار بر اسب دازارال مقام دوم را کسب کرد و آق اوی بشگرد در در دومین موفقیت خود در هفتۀ چهارم مقام سوم را کسب کرد.

دور چهارم نیز با کسب مقام قهرمانی توسط ستار مهرانی با اسب " بای بای" و مقام دومی قربان حمد اودک با اسب پاراکس و مقم سومی محمدخوجملی با اسب عالم تاب به پایان رسید.

همنین در دور پنجم ، محمد خوجملی اینبار با اسب شنگول اول شد و نورمحمد بهادر با اسب جانام دوم و ابراهیم قره داشلی با اسب سیتارا سوم شد.

پیمان قلرعطا در دور ششم سوار بر اسب گودبای اول شد و نورمحمد بهادر با اسب مهسانور و یاس جرجانی با اسب سلطانه دوم و سوم شدند.

و نهایت در دور هفتم  آرمین آق آتابای با اسب تومیریس اول و نورمحمد بهادر با ایا یاسین دوم و پیمان قلرعطا با اسب دازثمر سوم شد.

گفتنی است در این رقابت ها در مجموع به برندگان اول تا سوم کورس ها 777 میلیون ریال جوایز نقدی اهدا شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو