گروه : ورزشی /

شناسه: 5398

29 اسفند 1402 08:28

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان: افتتاحیه مسابقات کبدی قهرمانی آسیا، جمعه در گرگان برگزار می‌شود/ حضور تماشاگران در سالن مسابقه رایگان است


مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: افتتاحیه مسابقات کبدی قهرمانی آسیا، جمعه در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قابوس نامه، بهمن طیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: با وجود هماهنگی‌ها و تلاش‌های انجام شده برای حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه مسابقات کبدی قهرمانی آسیا، اما وزیر به دلیل مسائل وزارت ورزش و جوانان در این مراسم حاضر نخواهند شد.

وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه مسابقات کبدی قهرمانی آسیا روز جمعه سوم آذرماه جاری ساعت 17 در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: سالن مسابقاه برای برگزاری مسابقات و مراسم افتتاحیه آماده است و عصر پنجشنبه آخرین هماهنگی‌ها و برنامه افتتاحیه تمرینی به منظور هماهنگی بیشتر نیروهای اجرایی برگزار خواهد شد.

طیبی گفت: مشاهده مسابقات کبدی قهرمانی آسیا که در گرگان برگزار می‌شود برای عموم به صورت رایگان است و مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود که برای مسابقات کبدی زنان تنها بانوان می‌توانند در سالن حاضر شوند.

وی افزود: خوشبختانه پای کار آمدن تمامی دستگاه‌ها، مدیران استان، رسانه‌ها و اهالی ورزش برای برگزاری این مسابقات نشان داد که استان گلستان ظرفیت برگزاری مسابقات بین‌المللی و بزرگ را دارد.

طیبی گفت: در افتتاحیه این دوره از مسابقات محمد سرور دبیرکل فدراسیون آسیا و همچنین «چادری» نماینده فدراسیون جهانی کبدی حضور خواهند داشت.

وی در پایان ابراز کرد: خوشبختانه همه موارد برای برگزاری مسابقات استاندارد و بسیار خوب فراهم است و با برگزاری این مسابقات استان گلستان ثابت خواهد کرد که لیاقت بهترین‌ها را دارد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو