شناسه: 6088

30 فروردین 1403 17:37

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی خود به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس حوزه علمیه امام منتظر (عج) به موضوع انتخابات در لبنان پرداخت. سخنرانی سید حسن نصرالله به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس حوزه علمیه امام منتظر (عج)

دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی خود به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس حوزه علمیه امام منتظر (عج) به موضوع انتخابات در لبنان پرداخت.
سخنرانی سید حسن نصرالله به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس حوزه علمیه امام منتظر (عج)

به گزارش قابوس نامه به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المنار با پخش تصاویری، از آغاز سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت چهلمین سال آغاز به کار حوزه علمیه بعلبک در لبنان خبر داد. حوزه علمیه بعلبک را شهید سید عباس موسوی، دبیرکل پیشین حزب الله تاسیس کرد و پس از شهادتش شیخ یزبک مدیریت آن را بر عهده گرفت.

سید حسن نصرالله در سخنرانی خود به انتخابات پارلمانی پیش روی لبنان اشاره کرد و ضمن اعلام این موضوع که مشکلی در وجود دیدگاه‌ها و عقاید مختلف وجود ندارد، تاکید کرد: انتخابات، امروز به موضوع مورد توجه همه تبدیل شده است، ملت لبنان باید بداند چه شخص یا گروه خاصی را انتخاب می‌کند زیرا سرنوشت محلی و ملی آنهاست.

وی گفت: ناسزا در هر انتخاباتی حرام است اما انتقاد امری طبیعی است.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: هیچ مشکلی برای طرح دیدگاه های مختلف در مورد مسئله انتخابات وجود ندارد. حزب الله رای‌ها را با پول نمی خرد و خرید آرای انتخاباتی با پول حرام است.

وی تأکید کرد آمریکا و عربستان نتایج آرای حزب الله را در انتخابات آینده زیر نظر دارند.

سید حسن نصرالله گفت: از متحدانمان می خواهیم تا برای حمایت از مقاومت در برابر توطئه های داخلی و خارجی تلاش کنند.

وی افزود: مهمترین هدف حضور نمایندگان ما در مجلس و وزرای ما در کابینه، حمایت از مقاومت در برابر توطئه های داخلی است و این مسئله همچنان با قدرت ادامه دارد.

دبیرکل حزب الله خاطر نشان کرد: چرا رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا در سفر به لبنان، مسایل مربوط به مرزهای دریایی را مطرح نکرد، بلکه به اینجا آمد تا از مسئولان بخواهد تا مشکل سلاح حزب الله را حل کنند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو