گروه : اجتماعی /

شناسه: 4756

28 فروردین 1403 22:50

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مبلّغ سعودی برای زنان تاریخ انقضا تعیین کرد!

یکی از مبلغان وهابی سعودی در اقدامی توهین آمیز به زنان، آنان را "کالا" توصیف کرد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از،  "ماجد الفهد" مبلغ وهابی سعودی و استاد جنجالی دانشگاه "اسلامی" معتقد است که زنان بر خلاف مردان دارای تاریخ انقضا هستند و مدت اعتبار آنها پایان می یابد!

وی که دارای چهار همسر است، تاکید کرد که تصمیم دارد بار دیگر ازدواج کند.

الفهد در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: شکر خدا من از 20 سال پیش دین خود را با ازدواج با چهار زن کامل کردم و اگر خدا بخواهد، در فکر تجدید فراش هستم، چون زنان برعکس مردان، دارای تاریخ انقضا هستند!

در مقابل، کاربران توییتر با حمله شدید به این شیخ وهابی تاکید کردند که چنین مبلغانی با ابزاری نگاه کردن به زنان، دین اسلام را میان سایر ملت ها و ادیان مضحکه قرار داده اند.

برخی دیگر از کاربران نیز طلاق دادن یکی از همسران وی برای ازدواج مجدد با زن دیگر را برابر با "کشتن" آن زن قلمداد کردند.

الفهد که به اظهارات عجیب معروف است، وی در ماه ژوئیه نیز مطلبی جنجال برانگیز در توییتر قرار داد که حتی اسرائیلی ها هم تاکنون به این صراحت مطرح نکرده بودند. وی در آن پست توییتری نوشت: خدایا مسجد الاقصی را از شرّ حماس پاکیزه گردان. خدایا آنان طغیان و فساد کردند. عذاب خود را بر آنان نازل کن!

وی در پست دیگری، از همکاری ارتش اسرائیل با فلسطینی ها قدردانی کرد.

الفهد در پستی دیگر با هدف تطهیر چهرۀ کریه اشغالگران، با انتشار یکی از تصاویری که معمولا رسانه های صهیونیستی برای دفاع از وحشی گری خود منتشر می کنند، عکسی از "همکاری ارتش اسرائیل با فلسطینیانی که از اقدامات تروریستی حماس رنج می برند"، بازنشر کرد و نوشت: رسانه ها تصویر نادرستی ارائه می دهند!

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو