گروه : سیاسی /

شناسه: 2096

10 فروردین 1403 16:53

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

تروریست‌های سوری به جان داعش افتادند

منابع معارض سوری از آغاز عملیات نظامی «گسترده» گروهک‌های تروریستی مستقر در جنوب سوریه علیه داعش در ریف درعا خبر دادند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از فارس، گروهک‌های تروریستی در ریف درعا امروز(شنبه) اعلام کردند که عملیات نظامی علیه داعش در منطقه حوض الیرموک در ریف غربی درعا با هدف اخراج داعش آغاز شد.

«جبهه جنوبی» متشکل از گروهک‌های معارض در جنوب سوریه در بیانیه ای اعلام کرد که عملیات نظامی «گسترده» در منطقه حوض الیرموک علیه داعش آغاز شد. این جبهه در ادامه بیانیه خود اعلام کرد که حوض الیرموک یک «منطقه نظامی بزرگ» است و از غیرنظامیان خواسته می شود که از مراکز داعش اجتناب کنند.

در ادامه بیانیه به غیرنظامیان ساکن منطقه حوض الیرموک هشدار داده شد که به سمت مناطق تحت سیطره گروهک های تروریستی منتقل شوند و تا «پاکسازی آن از لوث داعش» برنگردند. گروهک‌های معارض «تا آزادسازی حوض الیرموک تسلیم نخواهند شد.»

وسام الامیر فعال رسانه ای در ریف درعا در این باره گفته که «گروه های معارض طی چند روز گذشته منطقه حوض الیرموک را هدف حملات خمپاره ای و راکتی خود قرار دادند تا گام اولیه برای حمله به این منطقه را برداشته باشند.»

گروه های معارض چند روز گذشته به پایگاه های داعش در منطقه حوض الیرموک حمله توپخانه ای و خمپاره ای کرده بودند که در پی آن چندین نفر از زنان و کودکان کشته و زخمی شدند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو