گروه : سیاسی /

شناسه: 2278

09 فروردین 1403 21:45

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

 شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل
صهیونیست‌ها این روزها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و با اعمال نابخردانه خود، بیش از هر زمانی میخ تابوتشان را می‌کوبند.

 به گزارش قابوس نامه، «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید»، فرازی از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بود که به‌ عنوان مهمترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ی رهبر انقلاب اسلامی در سال ۹۴ از نگاه مردم انتخاب شد.

 
 
شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل
 
اما حال با سپری شدن یک سال، بسیاری از رسانه‌های غربی و حتی جراید صهیونیستی به این امر اذعان دارند که رژیم اشغالگر قدس، سراشیبی سقوط را به سرعت درمی‌نوردد.
 
رژیم جعلی , اشغالگر قدس با چالش‌های بیرونی و درونی متعددی مواجه است که موجودیت آن را به خطر انداخته‌اند هرچند این رژیم قصد دارد بر این عوامل سرپوش بگذارد و در مورد آن‌ها فرافکنی و فضاسازی می‌کند.
 
اما نکته مهم این است که رژیم اشغالگر قدس، فقط از ناحیه عوامل بیرونی مانند جریان مقاومت تهدید نمی‌شود و باید به عوامل درونی هم که موجودیت و بقای این رژیم جعلی را تهدیدی می‌کنند نیز توجه کرد. از طرفی هم نباید عوامل بیرونی را در جریان مقاومت محدود کرد چراکه خود آمریکا که در نگاه اول به عنوان حامی اسرائیل غاصب محسوب می‌شود، در برخی موارد می‌تواند یکی از عوامل افول این رژیم جعلی کودک­‌کش در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی نیز لحاظ شود.
 
 
شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل
 
گزارش محرمانه سیا مبنی بر نابودی اسرائیل
 
در گزارش محرمانه‌ای، سیا نسبت به موجودیت رژیم صهیونیستی پس از 20 سال اظهار تردید کرده است. در این گزارش آمده است: سیا پیشتر نیز از فروپاشی غیرمنتظره دولت نژادپرست آفریقای جنوبی و همچنین تقسیم اتحاد جماهیر شوروی در سال 1990 خبر داده بود و امروز از پایان آرزوهای صهیونیست‌ها در خاک فلسطین اشغالی خبر می‌دهد؛ حادثه ای که دیر نباشدکه به وقوع بپیوندد.
 
در این گزارش، همچنین نسبت به بازگشت بیش از یک و نیم میلیون یهودی به روسیه و برخی کشورهای اروپایی و نیز نسبت به کاهش زاد و ولد در میان یهودیان در مقایسه با فلسطینیان و اینکه آمار موالید فلسطینی‌ها به مرور زمان بر تعداد یهودیان پیشی خواهد گرفت، هشدار داده شده است.
 
 
شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل
 
 
رژیمی نامشروع که به هم‌پیمانش هم رحم نمی‌کند/ ماجرای طرح ترور اوباما 
 
در یکی از آخرین افشاگری‌های ویکی‌لیکس، طرح ترور اوباما افشا شد. به نقل از پایگاه اینترنتی ویکی‌لیکس، این موسسه با هک کردن ایمیل "فرد برتون" - معاون موسسه اطلاعاتی استراتفور- به طرح ترور اوباما پی برده است. در گزارش مربوط به این طرح ترور، آمده است که موساد یعنی همان سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی، یکی از بازیگردان های اصلی پروژه حذف فیزیکی اوباما بوده است.
 
 
شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل
 
تحریم سازمان ملل و پشت کردن جهان به رژیمی غیرقانونی
 
در آخرین روزهای سال 2016 ، نتانیاهو با تحریم‌های سازمان ملل به دلیل ادامه یافتن شهرک‌سازی‌ها مواجه شد و از همه مهمتر اینکه، "باراک اوباما"، رئیس جمهور آمریکا نیز قطعنامه شورای امنیت در مورد محکومیت شهرک‌سازی‌ها در سرزمین‌های اشغالی را وتو نکرد. 
 
در سال 2016 نارضایتی‌های داخلی از نتانیاهو افزایش یافت و کشورهای اروپایی نیز چندان رابطه خوب و حسنه‌ای با او نداشته و فشارهای اقتصادی را بر او افزایش دادند.
 
اسرائیل در عرصه دیپلماتیک نیز با یک سونامی وحشتناک مواجه شده است. مشکل کنونی اسرائیل، همانطور که ترامپ در توییت خود ذکر کرده بود، فقط به سازمان ملل محدود نمی‌شود؛ بلکه همه جهان از فرانسه و انگلیس گرفته تا روسیه و چین، علیه تل‌آویو موضع‌گیری کرده‌اند.
 
در حال حاضر، بیش از نیم میلیون اسرائیلی، با غصب علنی محل سکنای فلسطینی‌ها در بیش از 230 شهرک یهودی‌نشین که اسرائیل بعد از جنگ 1967 و اشغال سرزمین‌های فلسطینی در کرانۀ باختری و شرق بیت‌المقدس ساخته است، سکنی گزیده‌اند.
 
سازمان ملل و بیشتر کشورهای جهان، شهرک‌‌های اسرائیلی ساخته‌شده در کرانۀ باختری و بیت‌المقدس را غیرقانونی می‌دانند چراکه رژیم صهیونیستی در جنگ سال 1967 این سرزمین‌ها را اشغال کرده و بر مبنای کنوانسیون ژنو هر گونه ساخت‌وساز از سوی اشغالگر در سرزمین‌های اشغالی ممنوع و غیرقانونی است.
 
نتانیاهو اما به هیچ یک از این قواعد بین المللی پایبند نیست و ثابت کرده که حاضر است برای حفظ بقای رژیم منحوس صهیونیستی، هر کاری بکند.
 
 
شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل
 
بی‌خردی‌های نتانیاهو و سراشیبی سقوط رژیم منحوس اسرائیل
 
روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی نوشت: تحلیلگران معتقدند سال 2017 برای "بنیامین نتانیاهو"، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، با سرخوردگی و سرنگونی همراه خواهد بود.
 
در ادامه این گزارش آمده است: باید گفت سال 2016 نیز برای نتانیاهو سال سختی بود و روند انتقادات داخلی و خارجی از وی افزایش یافت به طوری که شکی وجود ندارد سال 2017 برای او بسیار دشوارتر خواهد بود و کابینه نتانیاهو به احتمال بسیار قوی، در هم خواهد شکست.
 
پاسخ نتانیاهو به قطعنامه‌ای که علیه شهرک‌سازی‌های صهیونیستی صادر شد، بسیار تهاجمی و غیرمنطقی بود. نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانند رهبر کره‌شمالی رفتار کرد. وی قطعنامه جدید را به قطعنامه 1975 شورای امنیت ربط داد که در آن، صهیونیسم با نژادپرستی برابر دانسته شده بود.
 
نتانیاهو خود را بابت شرایطی که اسرائیل به آن دچار شده است، مسئول ندانست و البته هنوز هم نمی‌داند. او حاضر به پذیرفتن این موضوع نیست که سیاست‌های اشتباه وی، اسرائیل را به جایی رساند که شاهد صدور قطعنامه‌ای از سوی سازمان ملل و وتو نشدن آن از جانب آمریکا باشد. بدون شک، نتانیاهو اسرائیل را در جهان، بیش از گذشته منفور کرده است. شاید روند فروپاشی رژیم صهیونیستی به آهستگی رخ دهد اما قطعاً به وقوع خواهد پیوست.
 
 
شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل
 
نتانیاهو اسیر در منجلاب شکست و فساد مالی
چهره‌های سیاسی که در هفته‌های اخیر با نتانیاهو ملاقات داشتند، او را بسیار افسرده و سرگردان توصیف کرده‌اند؛ فردی که قادر به رها شدن از منجلاب کنونی نیست. در این میان، منابع خبری از بازجویی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با پرونده فساد مالی در هفته جاری خبر دادند.
 
شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، پیش از این گزارش داده بود که دادستان کل این رژیم، دستور داده است تا تحقیقات کیفری پیرامون اتهامات فساد و ارتشاء نسبت به «بنیامین نتانیاهو» آغاز شود.
 
 
شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل
 
آیاترامپ ناجی رژیم اسرائیل خواهد بود؟
 
"دونالد ترامپ"، رئیس جمهور منتخب آمریکا، از نتانیاهو خواسته است تا 20 ژانویه و ورود رسمی او به کاخ سفید در برابر فشارها صبور باشد. اما حتی رئیس جمهوری مانند ترامپ که بیشترین ابراز دوستی و محبت را به اسرائیل داشته است نیز نمی‌تواند گره ای از کار نتانیاهو باز کند و او را از باتلاق مشکلات ریز و درشتش بیرون بکشد. نتانیاهو تصور می‌کند ترامپ دقیقاً همان رئیس جمهوری است که وی به آن نیاز داشت؛ اما حقیقت این است که رئیس جمهور منتخب آمریکا مردی ناپایدار، بی‌خرد و آتشین‌مزاج است. 
 
برخلاف باراک اوباما، ترامپ به اندازه کافی صبور نیست تا اجازه دهد بازی‌های سیاسی روند خود را طی کنند. احتمالاً نیازی نیست نتانیاهو 8 سال صبر کند تا متوجه اشتباه خود درباره ترامپ شود. شاید در همان 8 هفته نخست از ریاست جمهوری ترامپ، سرنوشت همه مسائل روشن شود.
همه ی عوامل مذکور نشان از نابودی رژیم غیرقانونی اسرائیل دارند که خداوند در قران کریم پیش از این، وعده آن را داده بود. "اما هنگامی که زمان وعده‌ی دوم خداوند متعال فرا می‌رسد،  همان بندگان برگزيده‌ی خدا  که  در  مرتبه ی  اول، بنی‌اسراييل را شکست داده بودند، در مرتبه ی دوم نيز بنی‌اسراييل را شکست می‌دهند که اين شکست به مراتب سنگين‌تر  از  شکست  اول  است و  پرونده بنی‌اسراييل را برای  هميشه می‌بندد. 
شکست دوم، خود شامل چند مرحله است که در مرحله اول، صورت‌های بنی‌اسراييل سياه شده(به دليل ترس و يا رسوايی)، سپس بندگان با صلابت خدا وارد مسجدالاقصی می‌شوند و در نهايت، هر چيز را که زير سلطه خود  می‌گيرند، در هم می‌کوبند."
آنچه در فراز پایانی این گزارش خواندید، آخرین موضع‌گیری "هیلاریون کاپوچی" اسقف اعظم پیشین قدس است که صهیونیست‌ها او را در سال 1974 میلادی، به اتهام حمایت از مقاومت فلسطین، محاکمه و به زندان محکوم کردند و پس از سپری کردن چهار سال از حبس خود، با فشار واتیکان و شخص پاپ، آزاد اما به ایتالیا تبعید شد. 
 
 
شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل
 
اسقف کاپوچی، گویا به وعده‌ای که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مورد نابودی اسراییل در آینده‌ای نزدیک داده‌اند، کاملاً یقین داشت و بر اساس همه شواهد، وعده این اتفاقِ نزدیک به زمان ما را داده است. 
 
 
شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل
 
کاپوچی دیگر در میان ما نیست اما دیر نباشد زمانیکه پیش بینی‌اش در مورد اضمحلال رژیم غاصب و نامشروع صهیونی به وقوع بپیوندد.
 
گزارش از فاطمه آهی
 

نویسنده :

نظرات
آرشیو