گروه : سیاسی /

شناسه: 2642

10 فروردین 1403 19:52

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

آزادسازی شهرک «عین‌الجحش» در حومه شرقی«حلب» / آرامش میدانی در جبهه‌های «دیرالزور» + نقشه

منابع سوری از موفقیت نیروهای ارتش سوریه در آزادسازی شهرک «عین‌الجحش» در حومه شرقی حلب خبر دادند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، نیروهای ارتش سوریه پس از درگیری‌های شدید با تروریست‌های گروه داعش، شهرک «عین‌الجحش» در حومه شرقی حلب را از لوث آنها پاکسازی کردند.

آزادسازی این شهرک یک دستاورد مهم برای ارتش سوریه در راستای پیشروی به سمت شهر «الباب» در حومه شمال شرقی حلب به شمار می‌رود که ارتش فقط چهار شهرک تا این شهر تحت اشغال گروه تروریستی داعش فاصله دارد، با این دستاورد، ارتش همچنین در هفت کیلومتری شهرک «تادف» به عنوان خط دفاعی اول تکفیری‌ها در الباب قرار گرفتند.

نیروهای ارتش سوریه پیش از این، شهرک «المدیونه» و مزارع آن و دانشگاه «المامون» و نیز تپه استراتژیک «المشیرفه» در حومه شرقی حلب را پس از درگیری‌های شدید با تروریست‌های داعشی آزاد کرده بودند.

نیروهای ارتش سوریه در حال حاضر به  عملیات نظامی خود علیه داعشی‌ها در شهرک‌های «الشیخ دن، دیرقاق و طومان» ادامه می‌دهند که تا‌کنون ده‌ها تکفیری به هلاکت رسیده‌اند.

از حمص هم خبر می‌رسد که چندین زره‌پوش گروه تروریستی داعش در اثر شلیک موشک‌های هدایت‌شونده ارتش منهدم شد.

در شرق سوریه هم منابع میدانی از آرامش شکننده در جبهه‌های مختلف «دیرالزور» و حومه آن خبر دادند و ادعای پیشروی تروریست‌های داعشی یا حملات آنها به فرودگاه نظامی این شهر را تکذیب کردند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو