گروه : سیاسی /

شناسه: 3006

09 فروردین 1403 23:30

دیدگاه: 1

ارسال توسط:

اعتراف مضحک وزیر اسرائیلی علیه ایران

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در اظهاراتی پرده از اشتراکات این رژیم با کشورهای عربی در دشمنی با ایران برداشت.

به گزارش قابوس نامه به نقل از مهر، «اسرائیل کاتز» وزیر اطلاعات اسرائیل از اشتراکات تل اویو با کشورهای عربی در خصوص ایران و حزب الله لبنان بویژه در حوزه مبارزه با داعش سخن گفته است.

وی معتقد است وقتی صحبت از مبارزه با داعش می شود همه کشورهای جهان دوست دارند که در این رابطه با اسرائیل همکاری کنند.

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در حالی مدعی دشمنی این رژیم با داعش است که اسناد متعددی درباره رابطه تل آویو با این گروه تروریستی وجود داشته و حتی تروریست های مجروح شده در سوریه نیز برای مداوا به بیمارستان هایی در سرزمین های اشغالی منتقل می شوند و تصاویری نیز در خصوص عیادت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، از این تروریست ها منتشر شده است.

کاتز در ادعاهای خود در خصوص مبارزه با داعش می گوید: وقتی درباره مبارزه با داعش و القاعده صحبت می شود، همه می خواهند که با اسرائیل کار کنند. تمام دنیا علیه داعش است و اگر اسرائیل بتواند به تبادل اطلاعات کمک بکند، سپس تمایل برای همکاری با ما وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به مبارزه ایران و حزب الله لبنان با داعش می گوید: در این رابطه محور ایران و حزب الله وجود دارد اما دو گروه وجود دارند که مخالف این محور (ایران و حزب الله) هستند. این دو گروه شامل اسرائیل و کشورهای سُنی می شود.

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در ادامه به برجام نیز اشاره کرده و می گوید: توافق هسته ای ایران وضعیتی را بوجود آورد که آمریکا هیچ کاری برای توقف فعالیت های ایران در منطقه انجام نمی دهد و روسیه نیز بنا بر دلایل شخصی می خواهد با ایران همکاری کند. اما اکنون با توجه به روی کار آمدن دولت جدید در آمریکا شرایط تغییر کرده و این امکان برای ما بوجود آمده که همکاری های خود را با کشورهای سنی منطقه افزایش دهیم و یکی از اهداف دولت جدید آمریکا تقویت رابطه میان اسرائیل و کشورهای عرب منطقه است.

نویسنده :

نظرات
علی خونکاری
19 مهر 1400

سلام تا به حال از خطوط محکم وشیرین شما ندیده بودم بسیار عالی بودند دست مریزاد

آرشیو