گروه : سیاسی /

شناسه: 3237

10 فروردین 1403 00:32

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

حضور مردم مؤثر افتاد/ تعویق دادگاه آیت‌الله عیسی قاسم تحت فشار مردم بحرین

دادگاه بحرین که قرار بود امروز سه‌شنبه درباره آیت‌الله عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین حکم صادر کند، صدور حکم درباره وی را به 7 ماه می (۱۷ اریبهشت) موکول کرد.

به گزارش قابوس نامه؛ دولت بحرین بار دیگر تحت فشار افکار عمومی این کشور مجبور به عقب‌نشینی شد و محاکمه آیت‌الله عیسی قاسم را به تعویق انداخت.

این سومین بار است که دادگاه بحرین صدور حکم درباره آیت‌الله عیسی قاسم را به تعویق می‌اندازد. پیش از این دولت بحرین قصد داشت روز 12 بهمن آیت‌الله عیسی قاسم را محاکمه نماید که به دنبال برگزاری تظاهرات گسترده کفن‌پوشان محاکمه وی را به روز 9 اسفند و پس از آن به روز 14 مارس (24 اسفند) موکول کرد و امروز نیز برای سومین بار پس از برگزاری تظاهرات‌های گسترده مردمی و هشدار معارضان و علمای بحرین به دولت درباره هر گونه تعرض به آیت‌الله عیسی قاسم بار دیگر دولت مجبور شد صدور حکم درباره وی را به روز 7 می (17 اردیبهشت) موکول کند.

شب گذشته تا صبح امروز سه‌شنبه مردم بحرین در نقاط مختلف کشور با برگزاری تظاهرات‌های گسترده، حمایت خود از آیت‌الله عیسی قاسم تا پای جان را اعلام کردند.

حضور مردم به قدری پررنگ بود که دولت وضعیت فوق‌العاده اعلام کرد.

به دنبال اعلام تعویق صدور حکم آیت‌الله عیسی قاسم، مردم بحرین بار دیگر به خیابان‌ها آمده و اصرار دولت برای ادامه محاکمه آیت‌الله را محکوم کرده و تکبیرگویان خواستار لغو این محاکمه شدند.

انتهای پیام/ص

نویسنده :

نظرات
آرشیو