گروه : سیاسی /

شناسه: 3268

10 فروردین 1403 00:20

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

«ترکیه» برای گردشگران ایرانی ناامن است

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با اشاره به شرایط نا‌امن ترکیه گفت: توصیه به مسافران برای عدم‌ سفر به ترکیه به‌دلیل حفظ جان مسافران است.

مرتضی صفاری نطنزی عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای توریست‌های ایرانی از سوی مرزبانان و پلیس ترکیه، اظهار داشت: شرایط حال حاضر کشور ترکیه برای حضور گردشگران ایرانی ناامن و نامناسب است.
وی با بیان اینکه متأسفانه هموطنان نا‌امن بودن ترکیه را باور نمی‌کنند، گفت: از این رو دستگاه‌های مسئول باید اطلاع رسانی دقیقی درباره وضعیت فعلی و شرایط نا‌امن و نامناسب ترکیه انجام دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با یادآوری برخوردهای توهین‌آمیز و ضرب و شتم مسافران ایرانی در مرز بازرگان، تصریح کرد: موضوع برخورد نامناسب با مسافران ایرانی از سوی پلیس و مرزبانان ترکیه‌ای با هموطنانمان را در کمیسیون امنیت ملی مجلس به‌ عنوان کمیسیون تخصصی در جلسه کمسیون پس از تعطیلات سال نو با حضور مسئولانی از وزارت خارجه بررسی می‌کنیم.

صفاری نطنزی با ابراز اینکه مسافران ایرانی می‌توانند در تعطیلات سال نو به‌جای ترکیه، مقصد خارجی دیگر یا یکی از مناطق گردشگری داخلی را انتخاب کنند، گفت: مسافران ایرانی باید توجه داشته باشند که پیشنهاد عدم‌سفر به ترکیه فقط به‌دلیل وضعیت ناامن ترکیه و حفظ جانشان است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو