گروه : سیاسی /

شناسه: 3685

09 فروردین 1403 21:50

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رسیدگی به شکایت ایرانیان آمریکایی علیه فرمان مهاجرتی ترامپ آغاز شد

روز سه شنبه دادگاه ناحیه دو واشنگتن رسیدگی به پرونده شکایات گروه زیادی از ایرانیان آمریکایی علیه حکم مهاجرتی ترامپ را به ریاست یکی از قضات فدرال این کشور آغاز کرد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از ایرنا، دادگاه ناحیه دوم واشنگتن آمریکا روز سه شنبه جلسه بررسی شکایت گروه زیادی از ایرانیان آمریکایی علیه حکم مهاجرتی ترامپ را به ریاست تانیا چوتکان قاضی فدرال آمریکایی آغاز کرد.
در حالی که بعد از دوبار صدور حکم ممنوعیت قضات فدارل ایالت های مریلند و هاوایی علیه دومین نسخه فرمان مهاجرتی ترامپ این فرمان به حالت تعلیق و در انتظار تصمیم یک دادگاه فرجام بسر می برد اما در این دادگاه قرار است برخی از ایرانیان آمریکایی که این دستور را فرمانی تبعیض آمیز و ضد مسلمانان می شمارند هر یک به طور جداگانه شکایت خود را مطرح کرده و خواستار صدور حکم توسط دستگاه قضایی آمریکا علیه این فرمان شدند.
سیروس مهری وکیل ایرانی الاصل آمریکا و کنشگر مدنی این کشور روز دوشنبه « روز گذشته » با اعلام این خبر گفت فرمان ترامپ عملا شمار زیادی از ایرانیان مقیم آمریکا را که خدمات موثر و سازنده ای را در این کشور ارائه داده اند به بزه‌های قربانی تبدیل کرده است و اضافه کرد که چنین حکمی نه تنها غیر انسانی و تبعیض گرانه محسوب می شود پایه های اعتماد بیش از 500 هزار ایرانی مقیم این کشور را نسبت به دولت آمریکا سست خواهد کرد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو