گروه : سیاسی /

شناسه: 3796

01 اردیبهشت 1403 16:59

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

لس آنجلس تایمز؛  مواضع نامنسجم ترامپ در آستانه انتخابات ایران/ منافع آمریکا به خطر افتاد

پس از بدعهدی های آمریکا در اجرای برجام، فواید اقتصادی این توافق برای مردم ایران "تقریبا هیچ" شده است؛ توافقی که قرار بود تمامی تحریم ها را لغو کرده و برای کشور رونق اقتصادی ایجاد کند.

به گزارش قابوس نامه، جام نیوز به نقل از لس آنجلس تایمز نوشت؛ یکی از عوامل تضعیف بیشتر برجام، روی کار آمدن دونالد ترامپ در آمریکا بوده؛ عاملی که روزنامه لس آنجلس تایمز (latimes) درباره آن هشدار داده است.

این روزنامه آمریکایی، برجام را توافقی دانسته که در راستای منافع آمریکاست و هشدار داده که "مواضع نامنسجم ترامپ درباره ایران، منافع آمریکا را حفظ نمی کند".

براساس این گزارش، ترامپ از زمان رئیس جمهور شدن برخی از مواضع مشکل ساز خود در خلال رقابت های انتخاباتی را تغییر داده یا تعدیل کرده است اما درمورد ایران هنوز سخنانی می گوید که می تواند توافق هسته ای را به خطر اندازد.

به نوشته لس آنجلس تایمز، مواضع ترامپ علیه ایران و توافق هسته ای، موجب جدایی آمریکا از متحدانش و تقویت منتقدان دولت کنونی ایران خواهد شد.

این روزنامه نوشته، ترامپ حق دارد درباره فعالیت های منطقه ای ایران و پیشرفت برنامه موشک های بالستیک این کشور نگران باشد اما نباید واکنشی نشان دهد که به معنای رد کردن و نادیده گرفتن توافق هسته ای است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو