گروه : سیاسی /

شناسه: 4008

30 فروردین 1403 23:40

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سردار شریف در گرگان:  سرنوشت «ائتلاف اعراب سعودی» بهتر از «صدام» نیست / «امنیت و آرامش» هدیه مدافعان حرم به ملت است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صبحگاه نیروهای مسلح استان گلستان گفت: دوباره همان ائتلافی که در خدمت صدام بود در حال طراحی توطئه علیه ایران اسلامی است اما یقین بدانند سرنوشت آنها بهتر از صدام نخواهد شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از پاسرو ؛ سردار رمضان شریف، معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: عملیات بیت المقدس(آزادسازی خرمشهر) بدون اغراق نقطه اوج دفاع مقدس و سرآغاز پیروزی های نظامی، سیاسی و روانی رزمندگان در آن دوران بود.

دشمن می خواهد صفحه دفاع مقدس را از صحنه ذهن ایرانیان حذف کند

وی افزود: اگر دوران سراسر افتخارآمیز و انسجام حساب شده دوران دفاع مقدس بدرستی منتقل شود نسل های پی در پی به رزمندگان دفاع مقدس افتخار خواهند کرد این مسئله ای است که دشمن آن را فهمیده و درصدد است تا صفحه دفاع مقدس را از صحنه ذهن ایرانیان حذف کند.

سردار شریف با تأکید بر اینکه دشمن با همه ابزارها به میدان آمده تا تاریخ دفاع مقدس را محو کند، متذکر شد: به نسل های پی دی پی باید رساند که چگونه صدام با تجهیزات سنگین و پشتیبانی های دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب علیه مرزهای ایران لشکرکشی کرد به طوری که همه کارشناسان می گفتند کار انقلاب تمام است اما در برابر مقاومت مردم ایران و نیروهای مسلح ما نتوانست حتی یک وجب از این خاک پرگهر را تصرف کند.

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز آرامگاه شهید گمنام بسیجی ما محل آرامش ملت است و کسی از ژنرال های پردبدبه صدام سراغی نمی گیرد، اعماق تاریخ دفاع مقدس برای ما افتخار است و برای متجاوزان قهقرای ننگ و ذلت است.

مردم با حضور در پای صندوق های رای دوباره این نظام مقدس را تائید کردند

سردار شریف خاطرنشان کرد: دشمن اما با وجود شکست سختی که از ملت ایران در دفاع مقدس خورد هنوز دست از دشمنی برنداشته است؛ در انتخابات اخیر نیز دشمن با چشم خود دید که قریب به 45میلیون ایرانی با حضور در پای صندوق های رای دوباره این نظام مقدس را تائید کردند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان گفت: دوباره همان ائتلافی که در خدمت صدام بود در حال طراحی توطئه علیه ایران اسلامی است اما یقین بدانند سرنوشت آنها بهتر از صدام نخواهد شد چرا که ملت ایران به آگاهی و اشراف اطلاعاتی رسیده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بی نتیجه خواندن تلاش دشمنان در برابر انقلاب اسلامی، تأکید کرد: سعودی جنایتکار و استکبار جهانی از هیچ جنایتی در یمن و سوریه و عراق فروگذار نکردند اما دستاوردشان کجاست؟

آل سعود مایه ننگ اسلام است

سردار شریف خطاب به آل سعود متذکر شد: وامصیبتا از جنایتی که در یمن در حق ملت مسلمانِ عربِ سنیِ مظلوم روا داشتید و هنوز هم از دنیای اسلام شرم نمی کنید، وای از روزی که تمام دنیای اسلام به ماهیت شما پی ببرند و بدانند که شما مایه ننگ اسلام هستید.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: بدترین از این جمله چه کسی سراغ ندارد که رئیس جمهور آمریکا خطاب به سعودی ها بگوید می خواهد برود آنها را مثل گاو شیرده بدوشد اما باز هم این رژیم ذلیل ادعای پرده داری کعبه داشته باشد.

وی با بیان اینکه آل سعود به ملت مسلمان فلسطین و لبنان و دیگر کشورهای منطقه از پشت خنجر می زند، گفت: راز عملیات بیت المقدس(آزادسازی خرمشهر) مفهومی جز رهایی خرمشهرهای بعدی را متبلور نمی کند و قطعا این راه ادامه دارد.

هدیه مدافعان حرم به ملت «امنیت و آرامش» است

سردار شریف با اشاره به رشادت مدافعان حرم و سردار قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: امروز سردار قاسم سلیمانی نماد انسانهای آزاده سنی و شیعه شده است این ها کسانی هستند که به ملت امنیت و آرامش هدیه می دهند.

وی با اشاره به امنیتی که در کشور حاکم است، افزود: برگزاری انتخابات در فضای امن و آرام مثال زدنی است این آرامش را دست کم نگیرید بی شک پیروز صحنه چنین انتخاباتی نظام مقدس اسلامی و مقام معظم رهبری هستند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو