گروه : سیاسی /

شناسه: 4700

09 فروردین 1403 12:43

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

استفاده دموکرات‌ها از اوباما در انتخابات

باراک اوباما برای بازگشت دوباره دموکراتها به قدرت و پیروزی در سنا و مجلس نمایندگان بهترین گزینه به شمار می‌رود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم،  باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا نزدیک به ۸ ماه است که از کاخ سفید دور شده است اما همچنان بهترین سلاح دموکراتها برای ۲۰۱۸ به شمار می‌رود.

مبارزه اوباما با ترامپ برای بسیاری از دموکراتها هنوز حس و حال نوستالژیکی را دارد. سوالی که وجود دارد این است که حزب دموکرات چگونه قصد استفاده از رئیس‌جمهوری سابق در مبارزات انتخاباتی را دارد.

برخی از دموکراتها قصد دارند اوباما را به حضور فعال‌تر تشویق کنند اما رئیس‌جمهوری سابق آمریکا مشخصا اعلام کرد که قصد ندارد با حضور خود امکان ورود چهره‌های جدید را کاهش دهد. با اینحال دموکراتها قصد ندارند از او در حاشیه استفاده کنند.

براد بنون، استراتژیست حزب دموکرات دراین باره گفت: دموکراتها به شدت به اوباما نیاز دارند. او نقطه مقابل ترامپ در اخلاق و رفتار است.

وی در ادامه گفت: او همیشه و حتی زمانی که با او مخالفت کنید نیز منطقی رفتار می‌کند. هیچ یک از نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات ریاست ‌جمهوری اعتبار و قابلیت دیده شدن وی را ندارند.

برنت بودوسکی، مشاور سابق حزب دموکرات و ستون نویس پایگاه اطلاع رسانی کنگره گفت: اوباما باید از امروز به بعد برای پیروزی در انتخابات مجلس نمایندگان و سنا در ۲۰۱۸ نقش فعال تری ایفا کند.

نویسنده :

نظرات
آرشیو