گروه : سیاسی /

شناسه: 6234

06 اردیبهشت 1403 23:49

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

"آل خلیفه" به دنبال باز کردن پای صهیونیست‌ها به منطقه خلیج فارس هستند

جانشین دبیر کل جمعیت عمل اسلامی بحرین تاکید کرد رژیم آل خلیفه به دنبال باز کردن پای صهیونیست‌ها به منطقه خلیج فارس و عادی سازی روابط با آنان هستند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرنگار گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم شیخ " عبدالله صالح " جانشین دبیر کل جمعیت عمل اسلامی بحرین ، بر تلاش آل خلیفه برای باز کردن پای صهیونیست ها به منطقه تاکید کرد و گفت: تاسیس "مرکز ملک حمد برای هم زیستی مسالمت آمیز" در حقیقت پیامی به آمریکا و رژیم صهیونیستی برای برداشتن گام های بعدی در جهت عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس است و افرادی که چندی پیش به طور رسمی از طرف دولت بحرین به سرزمین های اشغالی سفر کرده بودند از اعضای این مرکز هستند.

وی تاکید کرد: اگر برخی ملاحظات وجود نداشت به طور یقین پادشاه بحرین شخصا به سرزمین های اشغالی سفر می کرد، همانطور که در دهه های گذشته آل خلیفه انگلیسی ها را وارد منطقه کردند امروز نیز به دنبال باز کردن پای صهیونیست ها به منطقه و عادی سازی روابط با آنان هستند.

او در بخش دیگری از سخنانش گفت: در سال 2008 در کنفراس پشتیبانی از مقاومت در سوریه نیز اعلام کردم که آل خلیفه به دنبال عادی سازی روابط با صهیونیست ها و وارد کردند آنها به منطقه هستند، در دیدار با بشار اسد رئیس جمهور سوریه تاکید کردم که بحرین نوک پیکان عادی سازی روابط با صهیونیست ها است.

شیخ عبدالله صالح با تاکید بر حرکت بحرین به سمت دوستی با رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد: پروژه عادی سازی روابط با صهیونیست ها توسط حاکمان بحرین اداره می شود و آل خلیفه می خواهند برای حفظ تاج و تخت خود با روی آوردن به عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس که فرزند نازپروده آمریکایی ها است به واشنگتن نزدیکتر شوند. با بررسی وضعیت بحرین متوجه می شویم هربار که فشارهای مردمی به رژیم حاکم بیشتر می شود این رژیم خود را به صهیونیست ها نزدیکتر کرده و بیانیه هایی علیه جمهوری اسلامی ایران صادر می کند. هرقدر که آل خلیفه به رژیم صهیونیستی نزدیکتر می شود به همان میزان از ایران فاصله می گیرند.

جانشین دبیر کل جمعیت عمل اسلامی بحرین در پایان توضیح داد: آل خلیفه تاجر هستند و با همین منطقه برای کسب رضایت آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی مواضع سیاسی خود را می فروشند و علیه جمهوری اسلامی ایران بیانیه می دهند و این روزها ترامپ رئیس جمهور آمریکا خریدار این موضع گیری ها است زیرا آن را پشتیبان پروزه ضد ایرانی خود در منطقه می داند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو