گروه : سیاسی /

شناسه: 7601

29 اسفند 1402 12:41

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

تظاهرات صد‌ها صهیونیست در قدس اشغالی علیه «بنیامین نتانیاهو»

صد‌ها صهیونیست در قدس اشغالی در اعتراض به اوضاع امنیتی در سرزمین‌های اشغالی دست به تظاهرات علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی زدند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با تشدید اوضاع امنیتی در کرانه باختری فلسطین اشغالی از شهر قدس اشغالی خبر می‌رسد که صهیونیست‌ها دست به تظاهرات علیه «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی زده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه (۲۲ آذر) گزارش دادند که از ساعتی پیش شماری از صهیونیست‌ها در شهر قدس اشغالی به نشانه اعتراض به اوضاع بد امنیتی در کرانه باختری تظاهرات کرده‌اند.

شبکه تلویزیونی المیادین شمار معترضان به اقدامات کابینه نتانیاهو را صد‌ها نفر اعلام کرده است.

از شهر‌های کرانه باختری به ویژه رام الله نیز خبر می‌رسد که جوانان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی درگیر شده و طی ان درگیری بیش از ۷۰ فلسطین زخمی شده‌اند. شبکه قدس فلسطین گزارش داد که یک نظامی صهیونیست در شمال رام الله زخمی شده است.

اوضاع امنیتی در کرانه باختری به شدت متشنج و شکننده است به گونه‌ای که هر لحظه به تعداد معترضان و درگیری‌ها در منطقه افزوده می‌شود.

در برخی شهر و روستاها، فلسطینیان و صهیونیست‌های شهرک‌نشین با یکدیگر درگیر شده و به سمت خودرو‌ها یکدیگر سنگ و آجر پرتاب کرده‌اند.

تشدید اوضاع امنیتی در کرانه باختری به دنبال انجام دو عملیات استشهادی در رام الله اتفاق افتاد. امروز پنجشنبه دو شهروند فلسطین طی یک عملیاتی با سلاح گرم سه تن از نظامیان رژیم صهیونیستی را کشتند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو