گروه : ورزشی /

شناسه: 5524

29 اسفند 1402 07:36

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

خوش بینی بازیکن سابق تیم ملی به موفقیت شاگردان کی روش در جام جهانی

فریدون زندی یکی از هافبک های تیم ملی در جام جهانی 2006 در خصوص گروه تیم ملی در جام جهانی 2018 اظهار نظر کرده در شرایطی که او به عملکرد تیم ملی در این رقابت ها خوشبین است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از افکارنیوز، فریدون زندی یکی از هافبک های تیم ملی در جام جهانی 2006 در خصوص گروه تیم ملی در جام جهانی 2018 اظهار نظر کرده در شرایطی که او به عملکرد تیم ملی در این رقابت ها خوشبین است.

زندی با اشاره به گروه ایران توضیح داد: در این گروه سخت شانس ما این است که بازی اول با مراکش است من خودم زمانی که بازی می‌کردم می‌دیدم که تیم‌های دیگر چه فکری می‌کنند. مثلا اگر اسپانیا، پرتقال را شکست داد این تیم به شدت تحت فشار قرار می‌گرفت. ما شانس کوچکی برای صعود داریم اما باید بازی اول را ببریم و از این لحاظ ایران تحت فشار است چون اگر برنده نشود کار خیلی سخت می‌شود.

زندی با اشاره به وضعیت تیم ملی اسپانیا گفت: امیدوارم اسپانیا مثل چند سال گذشته بازی کند وقتی تک تک بازیکنان آنها را می‌بینیم خیلی قوی هستند و ستاره‌های بزرگی دارند اما از نظر هماهنگی خیلی خوب نیستند.

زندی در خصوص مصاف با پرتغال گفت: پرتغال قهرمان اروپا شده شاید به قشنگی گذشته فوتبال بازی نکند اما در نتیجه گیری موفق است. زمان ما دکو، فیگو، پائولتا در این تیم بازی می‌کردند اما پرتغال زیاد مهم نبود اما الان بازی تیمی آنها خیلی بهتر شده است.

زندی همچنین با اشاره به نقطه ضعف تیم ملی توضیح داد: همین که تیم ملی کم گلزنی می‌کند اینکه اگر ایران گل اول را بخورد از حریف عقب بیفتد آن وقت چه کار می‌کند البته این را هم بگویم من در این چند سالی که در ایران بودم متوجه شدم که شما فرهنگی دارید که بر اساس آن وقتی تیم عقب می‌افتد بازیکن دوست دارد هر چه زودتر از این وضعیت خارج شود و همین باعث می‌شود که بی‌دلیل انرژی هدر بدهد.

 

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو