گروه : اجتماعی /

شناسه: 2168

31 فروردین 1403 18:42

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

با حضور معاون وزیر بهداشت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان معرفی شد

عبدالرضا فاضل با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان گلستان معرفی شد.

به گزارش قابوس نامه، ظهر امروز در مراسمی با حضور معاون برنامه ریزی، هماهنگی، حقوقی و امور مجلس و مسئولان استانی، عبدالرضا فاضل با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان گلستان معرفی و از زحمات تقی ریاحی رئیس سابق قدردانی شد.

دبیر مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: دانشگاه علوم پزشکی، مجمع نمایندگان استان را به عنوان ید واحد و حامی خود بداند و تلاش خواهیم کرد تا از خدمات این بخش حمایت کنیم.

رامین نور‎قلی‎پور با بیان اینکه مجمع نمایندگان موفقیت‎های خود را در گروی موفقیت‎های مدیران و دستگاه‎های استانی می‎دانند، تصریح کرد: کارها و خدماتی که در دستگاه‎های اجرایی انجام می‌شود را رصد می‎کنیم چرا که این بخشی از وظایف ذاتی ما است.

نماینده مردم شهرستان‌های غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از فاکتورهای موفقیت استان حرکت صحیح و مدیریت درست مدیران استان است، یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی با 14 هزار پرسنل یکی از تاثیرگذارترین و پرچالش‎ترین دستگاه‎های استان است.

نورقلی‎پور گفت: از آقای ریاحی که در دوره مسئولیت خود در استان زحمات زیادی را متحمل شدند و کارهای بزرگی را انجام دادند قدردانی می‎کنم.

وی اظهار داشت: امروز دانشگاه با یکی از موضوعات اساسی یعنی آموزش، سلامت و درمان رو به رو است و در چند مساله در گذشته شاهد زحمات زیاد آقای ریاحی بودیم.

نماینده مردم غرب  گلستان در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: آقای ریاحی فردی توانمند و باهوش است و جا دارد از طرف مجمع نمایندگان استان از زحمات آن قدردانی کنم.

وی گفت: امروز شاهد معارفه آقای فاضل هستیم و امیدواریم در آینده خدمات شایسته‎ای با انتخاب تیمی که در مجموعه مدیریتی خود انتخاب می‎کنند، شاهد باشیم.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو