گروه : اجتماعی /

شناسه: 2604

06 اردیبهشت 1403 02:39

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سردار صادقی : 85 درصد مصوبات شورای سیاست‌گذاری اجلاسیه عملیاتی شد/ 209 برنامه اجرا شد

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه 85 درصد مصوبات شورای سیاست‌گذاری عملیاتی شد، گفت: 246 برنامه در جلسات هشتگانه شورای سیاست‌گذاری مصوب شد که از این تعداد 209 برنامه تحقق یافت.

به گزارش قابوس نامه به نقل از فارس ؛ رحمت‌الله صادقی ظهر امروز در شورای سیاست‌گذاری اولین اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان، اظهار کرد: از 246 برنامه مصوب شده در جلسات هشتگانه شورای سیاست‌گذاری تعداد 209 برنامه محقق و 37 برنامه انجام نشد.

وی با بیان اینکه در کمیته رسانه و ارتباطات 48 برنامه پیش‌بینی شد، تصریح کرد: 87.5 درصد برنامه‌ها تحقق پیدا کرد و کمیته فرهنگی 87 درصد آن محقق شد.

*85 درصد مصوبات شورای سیاست‌گذاری عملیاتی شد/ 15 درصد برنامه‌ها تحقق پیدا نکرده است

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تشریح اقدامات کمیته‌های هشتگانه، ابراز کرد: برنامه‌های کمیته ورزشی 87 درصد آن محقق شد و کمیته دانشجویی و اساتید 89 درصد، کمیته بانوان 80 درصد، کمیته اقشار و تشکل‌های مردمی 86 درصد، کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان 69 درصد و کمیته تدوین و تحلیل 42 درصد محقق شد.

صادقی با بیان اینکه کارگروه بنا و یادمان‌ها باید به مرور زمان فعالیت خود را ادامه دهد، افزود: 85 درصد مصوبات شورای سیاست‌گذاری عملیاتی شد که 15 درصد آن تحقق پیدا نکرده است که مربوط به عدم تامین اعتبارات حوزه بوده است که جلوی آن گرفته شد.

وی یادآور شد: محصولی که بنا بود از اجلاسیه چهارهزار شهید گلستان برداشت کنیم این بود که به صورت عمومی فضای استان را با اجلاسیه گره بزنیم که این نتیجه ارزیابی سازمان‌های مافوق ما است که بعد از برگزاری اجلاسیه نتایج بسیار مطلوبی را اعلام کردند.

* مسؤولین کارگروه عملکردهای خود را مستند کنند

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی درگیر کار اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان بودند، ابراز کرد: اگر استان ما مکان بزرگتری در اختیار داشت ما می‌توانستیم ظرفیت بیشتری را در اجلاسیه بگنجانیم که قطعا از استقبال بیشتری برخوردار بود.

صادقی با اشاره به اینکه 13 هزار ورودی به سالن داشتیم، گفت: ظرفیت سالن اجلاسیه 11 هزار نفر گنجایش داشت و آنچه که اتفاق افتاد دقیقا پیش بینی‌هایی بود که در برنامه شورای سیاست‌گذاری آورده بودیم.

وی از هماهنگی و همدلی بین دستگاه تاکید کرد و گفت: خوشبختانه در حوزه تولیدات استان از جمله کتاب، فیلم و انیمیشن و همچنین اجرای برنامه‌ها توانستند که مدل خوبی برای اجلاسیه تدوین و اجرایی کنیم.

این مقام مسئول اذعان کرد: از مسؤولین کارگروه انتظار می‌رود عملکردهای خود را مستند کنند که در واقع این مستندات به عنوان عملکرد دوره خدمتی خادمین شهدا باقی بماند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو