گروه : اجتماعی /

شناسه: 3301

10 فروردین 1403 02:43

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده مرزبانی در گنبدکاووس:  وحدت اقوام مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه وحدت اقوام مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است گفت: وحدت مرزنشینان امنیت مرزها را تثبیت می‌ کند و سبب تامین امنیت پایدار و آرامش می‌شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور در بازدید از کمپ نوروزی کمیته مرزی گردشگری استان گلستان در جمع مرزنشینان مرز اینچه‌ برون اظهارداشت: اگر امروز در کشورهای همسایه مانند سوریه و عراق دشمن تعدی می‌کند انقلاب اسلامی وظیفه خود می‌داند که کمک حال مسلمانان باشد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور افزود: افتخار ما این است که من یک انقلابی‌ام و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی هستم.

وی تصریح کرد: بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی وحدت است که در چهره های مختلف و پوشش های مختلف مانند زن و مرد هویدا است.

رضایی ادامه داد: در کنار شما مردم مرزنشین استان گلستان بودن لذت‌بخش است و مرزبانان و مرزنشینان در جمهوری اسلامی ایران مکمل هم در تامین امنیت پایدار و آرامش هستند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور اظهارداشت: وحدت و همدلی شما زبانزد استان و کشور است و امیدوارم این وحدت و همدلی همچنان ادامه و افزایش یابد.

وی افزود: داشتن دغدغه برای مردم و خدمت خالصانه به ویژه به مرزنشینان و محرومان را بالاترین و لذت بخش ترین عبادت در جمهوری اسلامی دانست و افزود: خدمت خالصانه به مردم همواره مد نظر و دغدغه مسئولان نظام و دولت است./ تسنیم

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو