گروه : اجتماعی /

شناسه: 5817

10 فروردین 1403 04:22

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در نشست علنی امروز مجلس مطرح شد تذکر نمایندگان به رئیس‌جمهور برای حل مشکل ریزگردها در استان خوزستان

شماری از نمایندگان مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در رسیدگی به کنترل ریزگردها در استان خوزستان، رهاسازی حقابه زیست‌محیطی تالاب‌ها و اعزام گروه ویژه برای حل مشکلات شدند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (یکم بهمن 96) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به‌شرح زیر است.

سید راضی نوری، خادمی، مختار، شرفی، ظاهری و ناصری‌نژاد در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در رسیدگی به کنترل ریزگردها در استان خوزستان و رهاسازی حقابه زیست‌محیطی تالاب‌ها و اعزام گروه ویژه برای حل مشکل شدند.

نظر افضلی نماینده مردم نهبندان در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد که چرا مصوبه مجلس در مورد پرداخت حق بازنشستگی روستائیان و عشایر در مورد افراد با 70 سال سن و 10 سال سابقه اجرا نمی‌شود.

علی‌محمد شاعری نماینده مردم بهشهر به‌اتفاق 19 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور مخالفت شدید خود را با انتقال آب خزر اعلام کردند.

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد به وزیر ارتباطات ضرورت اقدام کارآمد و عاجل در راستای حفظ منافع ملی و حمایت از تولیدات بومی در خصوص تقویت زیرساخت‌های ارتباطی، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را متذکر شد.

شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد که قطع حمایت مالی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مطبوعات کشور به ویژه نشریات استانی از تاریخ 15 بهمن، به چه دلیلی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو