گروه : اجتماعی /

شناسه: 6591

09 فروردین 1403 15:37

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

واکنش طنز کاربران به طرح جدید پیراهن تیم ملی فوتبال

طرح جدید پیراهن تیم ملی فوتبال واکنش طنز کاربران را در فضای مجازی به دنبال داشت.

به گزارش قابوس نامه به نقل از  خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آدیداس، قرار است پیراهن‌هایی را برای تیم ملی تولید کند که از ویژگی هایی نظیر تعریق هوا و ... برخوردار است و این مسئله اهمیت زیادی برای فوتبالیست ها و کادرفنی دارد اما حضور یوز ایرانی می تواند تا حدودی این کار را مختل کند و به همین دلیل، پس از بررسی کارشناسان، رئیس فدراسیون در برنامه 90 اعلام کرد که نقش یوز روی پیراهن تیم ملی نخواهد بود.

این تصمیم مسئولان فوتبال کشور درباره‌ی طرح پیراهن تیم ملی فوتبال کشور و همچنین ظاهر ساده پیراهن‌ها با نارضایتی‌هایی همراه بود و واکنش کاربران فضای مجازی را در پی داشت.

یوزپلنگ ایرانی که از چند سال قبل به عنوان نماد تیم ملی فوتبال روی پیراهن این تیم نقش بسته بود، از اهمیت ویژه‌ای برای همه‌ی اقشار مردم برخوردار بود و قرار بود تا روی پیراهن های تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه هم نقش ببندد اما مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در برنامه 90 اعلام کرد که طرح یوز ایرانی روی پیراهن تیم ملی نخواهد بود.

بر اساس شعار سال انتظار می رفت در طرح جدید پیراهن تیم ملی حمایت از کالای ایرانی دیده شود اما تولید پیراهن به یک نشان تجاری خارجی سپرده شده و لوگوی آن بر روی پیراهن نقش بسته است.

جام جهانی 2018 روسیه از 24 خرداد با دیدار روسیه و عربستان سعودی آغاز می شود. تیم ملی ایران در گروه B مسابقات با تیم های اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه هستند و کار سختی پیش رو خواهند داشت. تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی مراکش خواهد رفت.

در ادامه تعدادی از واکنش‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی را مشاهده می‌کنید.

پیراهن

پیراهن

پیراهن

پیراهن

پیراهن

پیراهن

پیراهن

پیراهن

پیراهن

پیراهن

پیراهن

پیراهن

پیراهن

پیراهن

پیراهن

پیراهن

پیراهن

 

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو