گروه : اقتصادی /

شناسه: 5473

10 فروردین 1403 18:32

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با دانا خبر داد: احتمال استیضاح 4 وزیر در هفته های آینده

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به استیضاح برخی از وزرا دولت دوازدهم در روز های آتی اظهارداشت: عملکرد وزرا و رئیس جمهور در دولت یازدهم و دوازدهم به گونه ای بوده است که بیشترین وقت مجلس صرف سوال و استیضاح وزرا شده است.

به گزارش قابوس نامهٰ حسین مقصودی، رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به استیضاح برخی از وزرا دولت دوازدهم در روز های آتی اظهارداشت: عملکرد وزرا و رئیس جمهور در دولت یازدهم و دوازدهم به گونه ای بوده است که بیشترین وقت مجلس صرف سوال و استیضاح وزرا شده است.

وی بر همین اساس اضافه کرد: در این دوره مجلس نمایندگان بیشترین سوال ها را از وزرا داشته اند و این مورد با توجه به زمان بر بودن رویه قانونی بیشترین وقت مجلس در این دوره صرف سوال از وزرا و استیضاح انها شده است که این امر موجب شده است که مجلس نتواند به سایر امور در فرصت مناسب رسیدگی کند.

 عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به احتمال استیضاح 4 وزیر در روزهای آتی مجلس بیان کرد: با توجه به ناکارامدی برخی از وزرا در دولت و عقب نشینی از امورات محوله به آنها مجلس استیضاح 4 وزیر را در دستور کار خود قرار داده است .

مقصودی با بیان اینکه بعد از تعطیلات مجلس موضوع استیضاح در دستور کار قرار می گیرد، عنوان کرد: هفته جاری نمایندگان برای بررسی مشکلات مردم به حوزه های انتخابیه خود می روند و به همین دلیل مجلس هفته جاری تعطیل است اما بعد از اتمام تعطیلات موضوع استیضاح 4 وزیر دولت دوزادهم در دستور کار مجلس قرار می گیرد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو