گروه : اقتصادی /

شناسه: 7381

31 فروردین 1403 03:42

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

آخوندی و تیمش توانایی حل مشکل مسکن را ندارند

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به وضعیت نابسامان مسکن کشور، گفت: وزیر راه و شهرسازی و تیمش توانایی حل مشکلات بخش مسکن را ندارند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم فرج الله رجبی ، اظهار کرد: شهریور ماه سال گذشته با توجه به این‌که پیش بینی نابسامانی و افزایش قیمت مسکن را کرده‌ بودیم در نامه‌ای به معاون اول رئیس‌جمهور نسبت به این وضعیت و تبعات منفی آن برای اقتصاد کشور هشدار دادیم.

وی ادامه داد: متاسفانه پس از این مکاتبه اختلافات وزیر راه و شهرسازی با نظام مهندسی ساختمان کشور علنی شد.

وی با یادآوری این‌که در رابطه با مشکل و معضلات بخش مسکن با رئیس مجلس نیز صحبت کرده‌ام، افزود: با توجه به این‌که طی 5 سال اخیر وزارت راه و شهرسازی نتوانسته مسکن مهر را تکمیل کند از این رو مشخص است که وزیر راه و تیمش توانایی ورود به موضوع مسکن و حل معضلات آن را ندارند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با تاکید بر این‌که اساسا وزارت راه و شهرسازی برنامه‌ریزی برای بخش مسکن ندارد، گفت: با تداوم وضعیت کنونی در بخش مسکن، معیشت مردم به مخاطره خواهد افتاد و ما شرمنده مردم خواهیم شد.

رجبی با تاکید بر این‌که باید این مسئله را حل کرد، تصریخ کرد:‌ نظام مهندسی برای بنده فرع است، اصل مسئله مسکن در کشور است. مکاتبات متعددی را از سال گذشته با مسئولان دولتی از جمله معاون اول انجام دادم اما متاسفانه کار در مسکن پیش نرفت تا این‌که به طرح سئوال بنده از وزیر راه و شهرسازی منجر شد.

وی تاکید کرد: این مسئله‌ای نیست که امروز به آن رسیده باشم،‌بحث مسکن کشور باید هرچه سریعتر در راستای رفع بیکاری،‌اشتغالزایی و رونق اقتصادی حل شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو