گروه : سیاسی /

شناسه: 1403

07 اردیبهشت 1403 21:45

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

قاضی‌پور تشریح کرد؛ «اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه» و «محکومیت فتنه ۸۸» مهمترین معیار مجلس در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از معیارهای نمایندگان برای اعتماد به وزرای پیشنهادی گفت: معیار مجلس برای انتخاب وزرای پیشنهادی به مجلس، محکوم کردن فتنه ۸۸ و اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه و سوابق اجرایی آنها است.

یه گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه درمجلس شورای اسلامی درباره معیارهای مجلس برای رأی اعتماد به  وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش،ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: معیار مجلس برای انتخاب وزرای پیشنهادی به مجلس، محکوم کردن فتنه 88 و اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه و سوابق اجرایی آنها است.

وی با بیان اینکه وزرای پیشنهادی در اعلام برنامه هاو مواضعشان باید صراحت و شفافیت داشته باشند تصریح کرد: وزرای پشنهادی دولت باید با مجلس صادقانه برخورد کنند و اگر بخواهند مثل گذشته عمل کنند، قطعاً از مجلس رای اعتماد نخواهند گرفت.

قاضی پور بابیان اینکه وزرای پیشنهادی باید برنامه های مدون و مشخصی در حوزه وزراتخانه متبوعشان داشته باشند افزود: یکی دیگر از ملاکهای مجلس برای دادن رای اعتماد به وزرا، ارائه برنامه های عملیاتی است به طوری که این برنامه ها فقط در مقام حرف باقی نماند و قابلیت اجرا نیز داشته باشد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو