گروه : سیاسی /

شناسه: 1667

09 فروردین 1403 22:22

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

طی ارسال پیامی صورت گرفت؛ تسلیت علمای اهل سنت به خانواده شهدای سامرا

علماء و روحانیت اهل سنت با خانواده های شهدای سامراء ابراز تسلیت و همدردی نمودند.

به گزارش قابوس نامه، دانا به نقل از سنت نیوز نوشت؛ صبح دیروز بر اثر انفجار خودرو بمب گذاری شده در پارکینگ امامین عسکریین(ع) 14 نفر شهید و 22 تن مجروح شدند.
مولوی نذیر احمد سلامی نماینده اهلسنت مجلس خبرگان رهبری در این خصوص با ابراز تاسف از وقوع این جنایت ابراز داشت: این جنایت تکفیریون در سامرا را که سبب به خاک و خون کشیده شدن انسان های بیگناه از جمله چند تن از هم وطنان عزیزمان شده است را به محضر ولی فقیه و مردم شریف ایران واستان تسلیت عرض می نمایم.
IMG13415232
وی در ادامه اظهار داشت: از خداوند متعال اشد عقاب و مجازات را برای تکفیریون از خدا بی خبر عامل این جنایت مسئلت داشته و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.
مولوی سید علی قریشی امام جمعه اهل سنت فنوج نیز در پیامی ضمن ابراز تاسف در خصوص این جنایت هولناک، این مصیبت را به خانواده های شهدا اخیر سامراء تسلیت گفت و اظهار داشت: این جماعتی که در لباس اهل سنت اقدام به ترور و جنایت علیه مسلمانان و زوار اماکن مذهبی می نمایند بویی از انسانیت و اسلامیت نبرده است.
IMG12042208

وی افزود: خداوند ان شا الله شهدای فاجعه اخیر سامراء را با شهدای بدر و احد محشور و اجر جزیل به آنها عنایت فرماید.

مولوی عبد الواحد بزرگ زاده امام موقت اهل سنت چابهار نیز با جنایت خواندن این دسته اقدامات تروریستی اظهار داشت:
متاسفانه برداشت های غلطی که به نام اسلام از دین شده است کار را به جایی می رساند که مشتی بی سواد و جاهل اقدام به قتل مسلمین و بیگناهان می نمایند.

IMG22134908
مولوی بزرگ زاده ادامه داد: اینان ادعا می کنند که به ظاهر قرآن و حدیث تمسک می نمایند اما هیچ بویی از دین نبرده اند.
وی افزود: شهادت این زوار بیگناه را به مقام معظم رهبری، خانواده های این شهداء و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض می نمایم.
مولوی عبدالرحمن عارفی امام جمعه اهل سنت نگور نیز با ابراز تاسف از شهادت جمعی از هموطنان در سامراء اظهار داشت: این جماعتی که خود را اهل سنت یا تشیع معرفی می نماید اما همدیگر را تکفیر می نمایند دشمنان قسم خورده مسلمانان هستند.
IMG12585011وی در ادامه اظهار داشت: الحمد لله امت اسلام در هر جا باشند می دانند که دشمن واحد مسلمانان آمریکا و هم پیمانانش می باشند و فریب مزدوران اختلاف افکن تکفیری را نمی خورند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو