گروه : سیاسی /

شناسه: 1821

31 فروردین 1403 17:50

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

 ما با یک موتور بدون محافظ و با یک کلت دنبال منافقین بودیم

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: من و امیر حیدری بارها و بارها با یک موتور بدون محافظ و فقط با یک کلت آن سوی مرزها و در عراق دنبال منافقین رفتیم و بارها مورد تهاجم قرار گرفتیم.

به گزارش قابوس نامه به نقل از افکارنیوز، امیر احمد رضا پوردستان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت :نزاجا از اولین نیروهایی بود که به دفاع از انقلاب برخواست.

وی این موضوع را نشان دهنده این دانست که بدنه ارتش سالم و در خط امام بوده است.

پوردستان با اشاره به قائله کردستان در اوایل انقلاب ادامه داد: در حادثه کردستان نزاجا دو هزار شهید تقدیم انقلاب کرد که عمق رشادت و فداکاری این نیرو را نشان می‌دهد.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه نزاجا اولین شهدا و اسرا را تقدیم انقلاب کرد اظهار داشت:نیروی زمینی بعد از جنگ نیز در مقابله با ضد انقلاب کمر منافقین را شکست.

وی ادامه داد: من و امیر حیدری بارها و بارها با یک موتور بدون محافظ و فقط با یک کلت آن سوی مرزها و در عراق دنبال منافقین رفتیم و بارها مورد تهاجم قرار گرفتیم.

پورستان با اشاره به اینکه نزاجا در مرز قدرت و توان خودش را نشان داده تصریح کرد: با تدبیر فرمانده کل قوا باب جدیدی برای نزاجا باز شد که در فضا و محیطی جدید به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

جانشین فرمانده کل ارتش نزاجا را چرخ عظیمی دانست که با قدرت راهش را ادامه می‌دهد هر چند در سالهای اخیر با چالش‌های جدی روبرو بوده است.

وی اضافه کرد: اینکه تهدیدات هواپایه و دریاپایه شد باعث شد که میزان اعتبار نیروهای زمینی کاهش یابد که امری درست بود اما مشکلاتی را نیز ایجاد کرد.

پوردستان به سابقه رفاقتش با امیر حیدری اشاره کرد و گفت: من و امیر حیدری عهدی داریم و ایشان اجازه ندارد به تنهایی شهید شوند و باید باهم شهید شویم.

اتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو