گروه : سیاسی /

شناسه: 1833

07 اردیبهشت 1403 18:54

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

به نظر شما مهمترین خبر روز کدام است؟

به نظر شما مهمترین خبر روز کدام است؟

به گزارش قابوس نامه ، واکنش‌ها به جنجال مشکوک اخیر بر سر لغو یک سخنرانی ادامه دارد. محمد عبداللهی تحلیلگر مسائل سیاسی-فرهنگی و سردبیر خردنامه در کانال تلگرامش نوشت:

- واردات چای از هند ۳۰ درصد افزایش یافت!!

- نرخ بیکاری 6 استان آذربایجان شرقی، بوشهر، تهران، خراسان جنوبی، کردستان و کرمان، دو رقمی شد.

- کنگره امریکا، قانون تحریم ایران  (داماتو) را به مدت ١٠ سال دیگر تمدید کرد و میخ پایانی بر بیهودگی و کاغذ پاره بودن برجام زد.

- مجلس نمایندگان امریکا، لایحه ممنوعیت فروش هواپیما به ایران را به تصویب رساند که از فروش هواپیماهای ایرباس و بوئینگ به ایران جلوگیری می‌کند. خرید هواپیماهای گران، موضوعی که 2 سال است رئیس جمهور بنفش، آن را به عنوان رویا! و کارنامه خود بر سر مردم دولت میزند!

- روز قبل از اربعین! روادید بین ایران و ارمنستان لغو و تردد خودرو  بین دو کشور هم آزاد شد! درست در همان روزها، هزاران نفر از زوار اربعین در مرز مهران بی سرپناه، گرسنه و تشنه، رها شدند و دولت هیچ اقدامی برای باز کردن مرز مهران صورت نداد. بجز اینکه بسیاری از زوار، به جرم نداشتن ویزا! بازداشت شده بودند!!

- سخنرانی! یک آقازاده وکیل الدوله در مشهد لغو شد!! دهها سخنرانی منتقدان دولت هم تاکنون لغو شده! ولی کسی بمب نکرده!

- بنظر شما، خبر اصلی و مطالبه و مشکل واقعی مردم کدام است؟! کدام خبر فرعی و در واقع حباب است و برای پوشاندن اخبار اصلی، بمب و ترند میشود؟ و چه کسانی این بمب سازی کاذب را انجام میدهند؟!

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو