گروه : سیاسی /

شناسه: 1877

09 فروردین 1403 22:04

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سردار جوانی:  امروز صدای در هم شکستن استخوان‌های آمریکا به گوش می‌رسد/ ملت‌ها با تشکیل بسیج از نفوذ استکبار در منطقه جلوگیری می‌کنند

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مشکلات آمریکا به خاطر تجاوزگری‌ها و ظلم‌ها زیاد شده است و امروز صدای در هم شکستن استخوان‌های آمریکا به گوش می‌رسد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از میزان، سردار یدالله جوانی در جمع پرشور بسیجیان نیشابور اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) در 5 آذر سال 1367 بسیج را شجره طیبه و مدرسه عشق دانستند و چنانچه دیدیم درخشش بسیج در زمان دفاع مقدس با اهدای شهدا به انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: امروز میلیون‌ها بسیجی اعم از دانشجو، استاد کارگر و... وجود دارند که از عزت و استقلال میهن اسلامی دفاع می‌کنند، باید افتخار کنیم که بسیجی هستیم زیرا امروز رهبر فرزانه انقلاب همانند امام خمینی(ره) به بسیجی بودن خود می‌بالند.

سردار جوانی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص بسیج گفت: رهبر معظم انقلاب از بسیج به‌عنوان یک حقیقت یاد می‌کنند، حقیقتی که ماندگار است و از حقایق و حقوق ملت اسلامی دفاع می‌کند.

وی ادامه داد: امروز بسیج الگویی برای ملت‌های مسلمان شده است، در منطقه غرب آسیا که منطقه‌ای برای حضور مستکبران هست بسیج شکل‌گرفته است.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز در عراق، سوریه و لبنان بسیجی از مستضعفین ایجادشده است که برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است و دست در دست هم داده‌اند تا از نفوذ آمریکایی‌ها در منطقه جلوگیری کنند.

وی افزود: آینده‌ای را در پیش داریم که بعد از 600 سال دیگر اثری از استکبار نخواهد بود، دیگر نشانی از وجود آمریکایی‌ها در خلیج‌فارس نخواهد بود و این واقعیت است چراکه امروز هسته‌های مقاومت در جهان اسلام شکل‌گرفته‌اند.

سردار جوانی تصریح کرد: امروز نشانه‌های فروپاشی آمریکا بیش از هر زمان دیگری در حال آشکار شدن است، به رقابت‌های انتخاباتی آمریکا بنگرید، صحبت‌های ترامپ را تجزیه‌وتحلیل کنید، آمریکای امروز همان شوروی سابق است که از هم پاشید.

وی ادامه داد: مشکلات آمریکا به خاطره تجاوزگری‌ها و ظلم‌ها زیاد شده است و امروز صدای در هم شکستن استخوان‌های آمریکا به گوش می‌رسد، وقتی‌که ترامپ اعلام می‌کند که آمریکا در طی سال‌های گذشته 6 تریلیون دلار هزینه جنگی داشته است، نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها دچار بحران‌های اقتصادی و اجتماعی شده‌اند.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به برکت مجاهدت‌ها، جمهوری اسلامی قدرت اول منطقه شده است و آمریکا در حال فروپاشی است، عده‌ای از انقلابیون فرسوده و کسانی که راه خود را از راه ملت جدا کرده‌اند و تصور می‌کنند برای حل مشکلات و رکود اقتصادی باید به سمت آمریکا برویم و این جای تأسف دارد.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران نفس آمریکا را گرفته است، با پدیده مقاومت از سواحل خلیج‌فارس تا خلیج عدن نفس آمریکایی‌ها را گرفته است، آمریکایی‌ها هر چه تلاش کردند راه به‌جایی نبردند و تزلزل در ارکان نظام آن‌ها دیده می‌شود.

وی تأکید کرد: امروز گروه‌های تکفیری نفس‌های آخر را در سوریه و عراق می‌کشند، رژیم صهیونیستی احساس خطر شدید می‌کند، همه این‌ها به برکت انقلاب اسلامی است.

سردار جوانی گفت: آمریکایی‌ها خود فهمیده‌اند که دوران قدرت آن‌ها به پایان رسیده است، رأی مردم آمریکا به کسی که نظام فاسد آمریکا را به چالش کشید گواهی بر این ادعا است که مردم آمریکا هم از تجاوزگری‌ها و غارت گری‌ها خسته شده‌اند و می‌خواهند که دولت به مشکلات مردم رسیدگی کند.

وی ادامه داد: امروز عده‌ای می‌خواهند با کدخدای جهان مذاکره کنند، امروز ملت ایران آمریکا را زیر پا خواهد گذاشت و نیازمند مذاکره با آمریکا نیستیم.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: ملت سوریه و عراق بیدار شده‌اند و به‌زودی کشورهای خود را از دست تکفیری‌ها آزاد خواهند کرد، ملت بحرین و یمن به‌زودی حکام زورگوی خود را به خاک مذلت خواهند کشید.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو