گروه : سیاسی /

شناسه: 4564

29 اسفند 1402 09:48

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در جلسه هیئت رئیسه مجلس خبرگان آیت‌الله جنتی: برخی در داخل سیاست آمریکا در قبال سپاه را اجرا می‌کنند

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: ما نباید در این شرایط نهادی مانند سپاه را که بازوی رهبر انقلاب است به اسم تفنگدار محکوم کنیم.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در آغاز دومین جلسه مشترک هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ضمن عرض تبریک به‌مناسبت دهه کرامت، گفت: ما باید قدر مجلس خبرگان را بدانیم، زیرا مجلس خبرگان با قلب نظام سروکار دارد و اگر ما وظایف‌مان را درست انجام دهیم دیگر اجزای نظام نیز می‌توانند کار خود را به‌ درستی انجام دهد.

وی افزود: همه اعضای خبرگان باید مراقب اوضاع سیاسی، اجتماعی و سایر امورات کشور باشند، مخصوصاً که کار ما ارتباط مستقیمی با مقام ولایت پیدا می‌کند. ما باید حواس‌مان باشد که حامیان ولایت چه می‌کنند و همچنین عملکرد مغرضان و دشمنان را رصد کرده و برای خنثی کردن آنها چاره‌اندیشی کنیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری درباره انقلابی عمل کردن مجلس خبرگان، تصریح کرد: مجلس خبرگان با حرکت‌های عادی نتایج ضعیفی به دست می‌آورد، لذا ما باید چه فردی و چه به‌صورت جمعی احساس وظیفه کرده و انقلابی عمل کنیم و آن مواردی را که رهبر انقلاب روی آن حساسیت دارند ما به مردم منتقل کنیم.

آیت‌الله جنتی ادامه داد: به‌طور مثال در مورد موضوع فتنه، رهبر انقلاب بیش از 100 بار درباره آن صحبت کردند، ما باید روی این قضیه کار کرده و فتنه و فتنه‌گر را بشناسیم و بدانیم که اگر آنها در پست مدیریتی قرار گرفتند چه اتفاقی خواهد افتاد. مسئله براندازی موضوعی نیست که در برهه‌ای مطرح شود و پس از آن فراموش شود. دشمن به‌دنبال براندازی نظام است و می‌خواهد این موضوع را از داخل شروع کند.

وی گفت: ما باید به مردم بگوییم که مسئله اصلی دشمن مقابله با اصل اسلام و نظام است و مسائل دیگر در حاشیه قرار دارد، بعضی اظهارنظر کردند که نظام جمهوری اسلامی به 40سالگی خود نمی‌رسد و می‌خواهند فاتحه انقلاب و نظام را تا چند سال دیگر بخوانند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از صحبت‌های خود با یادآوری اینکه آگاهی و بصیرت‌افزایی از دیگر وظایف اعضای مجلس خبرگان رهبری است، گفت: ما امروز شاهد مضاعف شدن تحریم‌ها هستیم، دشمن می‌خواهد به‌طور غیرمستقیم و با تخریب سپاه پاسداران به جنگ رهبری برود، سپاه بازوی رهبر انقلاب است و همیشه در مقابل دشمنان سینه سپر کرده و امنیت کشور را تأمین کرده و هر جا وارد شده بهترین خدمات را عرضه کرده، بنابراین نباید سپاه را به اسم تفنگدار محکوم کنیم و همان سیاست آمریکا را در داخل به اجرا بگذاریم. دشمن هم می‌خواهد ما بگوییم این نظام در طول 38 سال جز اعدام چیز دیگری نداشته است.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه مجلس خبرگان باید بر روی مطالبی که رهبر انقلاب نسبت به آن حساسیت دارد توجه بیشتری داشته باشد، اظهار داشت: در همین موضوع آتش به‌اختیار که رهبر انقلاب گفتند بدان معناست که اگر مسئولان کار نمی‌کنند جوانان مؤمن بیایند در وسط میدان و کار را به‌عهده بگیرند.

وی انتفاضه جدید مردم فلسطین را بسیار خوب و مبارک دانست و تأکید کرد: ما نیز باید همواره از مردم فلسطین حمایت کنیم و کاری که جوانان فلسطینی در انتقال دو اسلحه به مسجدالاقصی کردند کاری بی‌سابقه بود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو