گروه : سیاسی /

شناسه: 5325

30 فروردین 1403 07:48

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

هنوز باورم نمی شود عباسم شهید شده/ عباس قهرمان زندگی من بود

مادر شهید عباس قادری گفت: همه فرزندام پاره تنم هستند اما عباس قهرمان زندگی من بود و برایش هزاران آرزو داشتم.

به گزارش قابوس نامه به نقل از انعکاس بناب، حادثه تروریستی چالدران ۸ مادر را داغدار کرد، هشت مادر که روز شماری می کردند بعد از هفته ها دوری، فرزندشان را که برای دفاع از مرز بوم این کشور راهی خدمت مقدس سربازی شده بودن را ببینند اما تروریست های بی رحم که تنها هدفشان آسیب زدن به نظام و آنقلاب است این فرصت را به این مادران ندادند.

مادر شهید عباس قادری یکی از این هشت مادر که هنوز شهید شدن پسرش را باور ندارد در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با چشمانی اشک آلود گفت: پسر من هنوز زنده است و شهید نشده، ای کاش این حرف ها که در مورد شهید شدن پسر من می گویند دروغ و یا یک خواب باشد.

مادر شهید عباس قادری با دستان لرزان پدر بزرگ شهید قادری را نشان میداد و می گفت: از طرف پادگانی که عباس در آنجا خدمت می کرد به پدربزرگش زنگ زدند و گفتند که عباسم زخمی شده و او را به بیمارستان منتقل کرده اند.

او با صدای بغض کرده و چشمانی پر از اشک ادامه داد: آنها برای اینکه ما شوکه نشویم اینطوری به ما گفتند، اما بعدا متوجه شدم پسرم را شهید کردند.

این مادر شهید که یک پسر و یک دختر دیگر بجز عباس دارد گفت: همه فرزندام پاره تنم هستند اما عباس قهرمان زندگی من بود و برایش هزاران آرزو داشتم و چند روز قبل از اینکه به مرخصی بیاید به من و پدرش خبر می داد ولی امروز پیکرش را برایم آوردند.

او همچنان با چشمانمی پر از اشک که به عکس پسرش نگاه می کرد، گفت: عباس اوایل مهر برای برداشت محصولات کشاورزی به کمک ما آمده بود و با وجود اینکه خدمت در مناطق مرزی بسیار او را خسته کرده بود اما در چند روز مرخصی خود تنها به ما کمک می کرد.

مادر شهید عباس قادری دیدن مجدد پسرش را تنها آرزوی خود می دانست و می گفت: تنها می خوام پیکر پسرم را مجدد در آغوش بگیرم.

نویسنده :

نظرات
آرشیو