گروه : سیاسی /

شناسه: 5424

31 فروردین 1403 07:49

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سردار یزدی: وعده امام خمینی (ره) در شکل‌گیری بسیج جهان اسلام محقق شد

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: وعده امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج جهان اسلام، امروز در غرب آسیا و با حضور بسیجیانی از شش کشور محقق شده است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری میزان، سردار محمدرضا یزدی در مراسم تجدید عهد بسیجیان با آرمان‌های امام خمینی (ره) که صبح امروز در حرم مطهر امام راحل برگزار شد، اظهار داشت: سپاه تهران بزرگ از ۹۸ گردان بیت المقدس، ۹۶ گردان کوثر، ۲۳ گردان امام حسین (ع)، ۵۹ گردان امام علی (ع)، ۱۰ گردان امنیتی، ۸ گروهان امنیتی و ۱۰ گردان فاتحین برادر و یگ گردان فاتحین خواهر برخوردار است.

وی افزود: امروز مفتخریم که وعده امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج جهان اسلام را در غرب آسیا و برای مقابله با داعش با حضور بسیجیانی از شش کشور ایران، لبنان، سوریه، عراق، افغانستان و پاکستان محقق شده است؛ البته از برخی کشور‌های دیگر هم بسیجیانی داریم که نام بردن از آن کشور‌ها ممکن است برای آن بسیجیان مشکلاتی ایجاد کند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، بسیجیان را خار چشم دشمنان اسلام دانست و گفت: امروز بسیج جهان اسلام محقق شده و توانستیم در سوریه و عراق، بسیجیان جهان اسلام را از ٦ کشور لبنان، عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان و ایران ببینیم که این بسیجیان در مقابل زورگویان و رژیم صهیونیستی خواهند ایستاد و زمینه‌ساز حکومت عدل اللهی خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به پیام‌های راهپیمایی اربعین بیان کرد: امروز وقتی در اربعین ۲۰ میلیون نفر از نجف تا کربلا راهپیمایی می‌کنند، علاوه بر اینکه اقدامی عبادی، سیاسی و قلبی است، حرکتی برای تمرین ظهور حضرت، ولی عصر (عج) و نشان دادن آمادگی جهان اسلام برای ظهور است.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه در این تجمع گردان‌های بیت المقدس، امام علی (ع)، عاشورا، الزهرا (س) و امام حسین (ع) حضور دارند، عنوان کرد: این حضور بسیجیان در کنار مرقد مطهر امام خمینی (ره) برای نشان دادن اقتدار بسیجیان به دشمنان است و همچنین اعلام اینکه هر ماموریتی را که فرمانده معظم کل قوا اعلام کنند، آن را انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه بسیجیان تهران آماده تلاش در عرصه خدمت رسانی به مردم هستند، تصریح کرد: بسیجیان آماده هستند تا با سایر نیرو‌های انقلاب همکاری کنند و با کسانی که در کاروان انقلاب هستند، اختلافی نخواهند داشت و با سایر دستگاه‌های اجرایی همراه و هماهنگ برای خدمت رسانی و محرومیت زدایی تلاش می‌کنند، تا مردم لذت زندگی در حکومت اسلامی را احساس کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیجیان اگرچه با حضور در سوریه شهدای زیادی را تقدیم اسلام کردند، اما با انجام کار فرهنگی در این کشور نگاه کسانی را که تحت ظلم داعش بودند، نسبت به شیعیان تغییر دادند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو