گروه : سیاسی /

شناسه: 5988

28 فروردین 1403 09:32

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی: امروز جلوه ديگری از شكوه ملت نمايان شد/ مسوولان اگر نگاه انقلابی داشته باشد اعجاز می‌کنند

معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تبریک جشن بزرگ انقلاب اسلامی از حضور حماسی مردم استان گلستان قدردانی کرد و گفت: امروز جلوه ديگري از شكوه ملت نمايان شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری فارس، منوچهر متکی دقایقی پیش در جمع راهپیمایان 22 بهمن در دارالمومنین گرگان با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: نخستین جمله‌ای که به ذهن می‌رسد تقدیر از این همه شکوه است که به حول قوه الهی ٢٢ بهمن امسال تماشایی تر از هر سال شده است

وی با بیان اینکه امروز جلوه دیگری از شکوه ملت نمایان شد، تصریح کرد: مردم گرگان ٥ آذرها را پدید آوردند و بر نفاق پیروز شدند و جوانان‌شان را در راه امنیت فدا کردند.

معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: مردم استان گلستان که در هشت سال دفاع مقدس بزرگ سردارانی را به میدان نبرد فرستادند تا امروز ما در امنیت باشیم.

متکی با تاکید بر نقش‌آفرینی مردم در پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم کلام امام را کلام خود و اهداف و شعارهای او را اهداف و  شعار خود می‌دانستند و پنج میلیون نفر در ورود به کشور از وی استقبال کردند و در سرنوشت هیچ کشوری و سرنوشت رهبران دنیا چنین استقبالی نمی‌بینید زیرا هیچگاه از خود و برای خود نگفت.

وی ادامه داد: در نهضت امام، امام و مردم کنار هم بودند و این مردم در ١٥ خرداد با امام بودند و در ٢٢ بهمن ماه موفق شدند.

معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بر لزوم خدمت صادقانه مسوولان به مردم تاکید کرد و افزود: مسوولان نظام در جاهایی که نگاه انقلابی وجود داشته باشد اعجاز می‌آفرینند و می‌توان با این نگاه در همه عرصه‌ها معجزه کنیم.

متکی بیان کرد: ما در حوزه‌هایی موفق نیستیم و خودروسازی ما هنوز درجا می‌زنند برای اینکه باور برآمده از متن انقلاب نیست، زمانی که در جبهه‌ها بچه‌های انقلاب دور هم می‌نشستند احتیاجات رزمی را بیان می‌کردند اما عده‌ای می‌گفتند ما نیاز به تعدادی عملیات داریم تا تجهیزات را از دشمن بدست بیاوریم و این دو نگاه متفاوت بود.

وی اظهار کرد: اما امروز مراجع می‌گویند سیستم بانکی ما ربوی است و باید کاری کرد و این کار نگاهی برآمده از نگاه امام و رهبری و اجرای صحیح اسلام باشد.

معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر اینکه ما نمی‌توانیم با دو مدل کشورداری کنیم، ابراز کرد: اگر شرایط ما خاص است و دیگران بعد از برجام قرارداد بستند و دیگر از آنها خبری نیست، نگاه اول برای تحول اقتصاد، اجرای اقتصاد مقاومتی و  نگاه دیگر وابستگی به دیگر کشورها است.

متکی با تاکید بر اینکه نقشه کشورداری باید یکی بشود و کشور بر اساس یک نقشه راه هدایت شود، گفت: باید امکانات آن فراهم شود زیرا کشورهای مستقل در دنیا تولید ثروت کردند و کشور را به خودکفایی رساندند.

وی بر لزوم هوشیاری و تقویت بصیرت تاکید و بیان کرد: اسراییلی‌ها به دنبال اسلام شناسی هستند تا نقاط ضعف و قوت ما را بشناسند و بتوانند به اسلام و ایران اسلامی ضربه بزنند.

معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه استقلال کشور هدف و خواسته اصلی این انقلاب و مردم کشور بود، گفت: مطالبه مردم برای این بود تا در کشور قانون کاپیتولاسیون در ایران اجرا نشود.

متکی تاکید کرد: با ظهور انقلاب این اقتدار در کشور ایجاد شد و دشمنان نفاق، جنگ، ترور و فتنه را برای ما فراهم کردند و جنگ و فتنه منطقه‌ای برای ما به راه انداختند اما نتوانستند به اهداف خود برسند.

وی با بیان اینکه امسال ١١ سال از جنگ ٣٣ روزه می‌گذرد، گفت: اسراییل دیگر جرات حمله به لبنان را نکرد و دیگر زمان بزن در رو تمام شده است، این روزها جنگنده اسراییل مورد هدف قرار گرفت تا اسراییل بداند باید برای حمله به اسراییل مثل حمله به لبنان تردید کند.

معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: روز به روز از اباهت آمریکایی‌ها کاسته می‌شود و آمریکایی‌ها روزی اراده می‌کردند حکومتی را در جایی تغییر می‌دادند  اما امروز تمام توانشان را در منطقه ما آوردند و هیچکس بعد از ١٦ سال نگفت آمریکایی‌ها در افغانستان و عراق پیروز شده است.

معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: روز به روز از اباهت آمریکایی‌ها کاسته می‌شود و آمریکایی‌ها روزی اراده می‌کردند حکومتی را در جایی تغییر می‌دادند  اما امروز تمام توانشان را در منطقه ما آوردند و هیچکس بعد از ١٦ سال نگفت آمریکایی‌ها در افغانستان و عراق پیروز شده است ،آنها دو حکومت متحد با آمریکا و ضد ایرانی می‌خواستند که محقق نشد.

متکی ابراز کرد: امروز صدا و فریادهای امام در صدا و کلام خلف صالح او شنیده می‌شود و جرم ما این است که نمی‌خواهیم نوکری کشورهای دیگر را بکنیم و ما به مواضع انقلاب خود افتخار می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز بهترین فرصت برای خدمت به مردم است، از مسوولان خواست تا از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشند و گفت: ما حرف‌های زیادی برای زدن به دنیا داریم و منطق ما امروز بر منطق دیگران پیروز شده است.

معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بیان کرد: منطق آمریکا زورمداری است در حالی که امام می‌فرماید قدرت ما در منطق ما است و جنگ امروز پیروزی منطق بر زورگویی است.

 

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو