گروه : سیاسی /

شناسه: 6203

10 فروردین 1403 15:52

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

نقوی حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان: اگر وزیر خارجه فرانسه از سفر به ایران نگران است، نیاید/درباره برجام و بحث موشکی هیچ مذاکره‌ای نخواهیم داشت

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ایران درباره تجدید نظر در برجام، بحث موشکی و دفاعی خود هیچ مذاکره‌ای با هیچ کشور و یا شخصی نخواهد داشت.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه فرانسه درباره سفر به ایران گفت: اگر وی این مقدار از سفر به ایران نگران است، خب نیاید.

وی با بیان اینکه فضاسازی‌های وزیر امور خارجه فرانسه برای سفر به ایران غیر معقولانه است، افزود: در عرف دیپلماتیک معنا ندارد که یک شخصی که قرار است به کشور دیگر سفر کند برای آنها خط و نشان کشیده، پیش شرط گذاشته و اظهار نگرانی کند.

نقوی حسینی تاکید کرد: معمولا موضوعات مورد مذاکره توسط دو طرف تعیین شده و درباره آن صحبت می‌کند، خط قرمزهای ما هم کاملا در مذاکرات مشخص است.

نماینده مردم ورامین اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران درباره تجدید نظر در برجام، بحث موشکی و دفاعی خود هیچ مذاکره‌ای با هیچ کشور و یا شخصی نخواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آن طور که شنیده‌ایم سفر وزیر امور خارجه فرانسه به ایران به نوعی آماده سازی سفر رئیس جمهور این کشور به ایران است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو