گروه : سیاسی /

شناسه: 7066

04 اردیبهشت 1403 11:38

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

واکنش روابط عمومی وزارت خارجه به ادعای پوچ و مضحک سفیر عربستان در آمریکا

پروابط عمومی وزارت خارجه ادعای پوچ سفیر عربستان در آمریکا را مضحک و رسواتر از آن خواند که ارزش هر گونه پاسخگویی داشته باشد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روابط عمومی وزارت امور خارجه ادعای پوچ مطرح شده به نقل از وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از سوی سفیر عربستان در آمریکا که در الشرق الاوسط منتشر شده است را مضحک و رسواتر از آن خواند که ارزش هر گونه پاسخگویی داشته باشد.

صرفا بايد متذكر شد که تلاش مذبوحانه برای ايجاد شک و شکاف و تداوم فضا سازی های روانی كانون های ضد ايرانی برای اخلال در انسجام داخلی و اتحاد دولت، ملت و مسئولان کشور موضوعی نیست که آنها و سفیر تازه کار و جويای نام سعودی بتوانند روی آن حساب کنند.

ملت ایران سرمايه های بزرگ و مسئولان متعهد ، خدوم و میهن دوست خود را بخوبی می شناسند و هرگز به اين گونه اتهامات و دروغ سازی های جاهلانه و ناشيانه و روش های كهنه و رنگ باخته که توسط " اتاق های بی فکر " آنان طراحی و توسط رسانه های ضد ایرانی بازنشر می شود، وقعی نمی گذارند.

گفتنی است سفیر سعودی در آمریکا اخیرا طی یادداشتی در روزنامه الشرق الاوسط مطلبی کذب را در مورد جناح بندی‌های سیاسی درون کشور به وزیر خارجه کشورمان نسبت داده است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو