گروه : سیاسی /

شناسه: 7120

09 فروردین 1403 18:20

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سخنگوی سپاه: سردار سلیمانی چنان تشری به ترامپ زد که در تاریخ ماندگار شد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر سخنرانی اخیر سردار قاسم سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی چنان تشری به ترامپزد که در تاریخ ماندگار شد و این یک پیام جنگ نبود بلکه تذکری جدی و یادآوری داشته‌ها و ظرفیت‌های ما در برابر دشمنان است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از اقتصادنیوز به نقل از فارس ،سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ترامپ سیاست اصلی و استکباری آمریکا را بدون نقاب و بازی‌های سیاسی به مردم دنیا نشان داد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف شامگاه امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان اردبیل که به مناسبت روز خبرنگار در مجتمع فرهنگی ولایت سپاه حضرت عباس (ع) برگزار شد اظهار کرد: ترامپ سیاست اصلی و استکباری آمریکا را بدون نقاب و بازی‌های سیاسی به مردم دنیا نشان داد، اما به لطف پروردگار و درایت مقام معظم رهبری تمامی این تهدیدات با بصیرت مردم نقش بر آب شد.

وی افزود: ما اکنون با جنگ پیش بینی‌شده و حساب شده‌ای از سوی دشمن مواجه هستیم و در کنار آن یک جنگ میدانی در حوزه اقتصادی کشور نیز به راه انداخته شده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن در گذشته جنگ روانی بسیاری در کشور ما به راه انداخته بود، اما چاشنی فتنه‌انگیزی و شبهه‌افکنی آن به این اندازه نبود.

وی ادامه داد: گفتمان‌سازی دشمن قدرت بسیار دارد و تا کنون توانسته بین ملت‌ها و نژاد‌های مختلف در دنیا اختلاف‌افکنی بسیار انجام دهد که نمونه‌های آن در تاریخ موجود است.

شریف اضافه کرد: اکنون دشمن گفتمان تازه‌ای به راه انداخته و سردمدار این گفتمان جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی است که جریان رسان‌ای آن همراه با هجمه سراسری و مقابله براندازانه با نظام جمهوری اسلامی است.

وی تأکید کرد: ما باید بدانیم سواد رسانه‌ای مردم جامعه ما در چه سطحی قرار دارد و اکنون شاهدیم که فرماندهی رسانه‌ای استکبار جهانی علیه کشور ما بر عهده رسانه‌ای همچون بی. بی. سی است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشریح کرد: یکی از تئوریسین‌های آمریکایی اذعان کرده است که رهبر ایران توانایی تبدیل تمام تهدیدات به فرصت را دارد و ما اکنون شاهد این واقعیت بزرگ هستیم که هیچ شهروند عراقی حاضر نیست به ۸ سال جنگ در زمان صدام فکر کند، اما مزار شهدای ما الهام‌بخش جوانان و آزادگان جهان است.

سردار شریف با تأکید بر سخنرانی اخیر سردار قاسم سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی چنان تشری به ترامپزد که در تاریخ ماندگار شد و این یک پیام جنگ نبود بلکه تذکری جدی و یادآوری داشته‌ها و ظرفیت‌های ما در برابر دشمنان است.

انتهای پام/ 

نویسنده :

نظرات
آرشیو