گروه : سیاسی /

شناسه: 7161

29 اسفند 1402 12:31

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در مراسم الماس‌های درخشان: همه اقوام ایرانی در دفاع مقدس ایفای نقش کردند

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: یکی از عوامل زیبابخشی این برهه از تاریخ (۸ سال دفاع مقدس) حضور تمامی اقوام، ادیان و مذاهب در دوران سخت مقاومت و ایستادگی آزادگان است. چرا که تمامی اقوام ایرانی در این مقاومت نقش داشتند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سیدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران عصر امروز در مراسم الماس‌های درخشان و تجلیل از هموطنان آزاده ارامنه در فرهنگسرای اشراق تهران اظهار داشت: تاریخ دفاع مقدس زیباترین، ماندگارترین و پراثرترین قطعه از تاریخ ایران است.

وی افزود: یکی از عوامل زیبابخشی این برهه از تاریخ (۸ سال دفاع مقدس) حضور تمامی اقوام، ادیان و مذاهب در دوران سخت مقاومت و ایستادگی آزادگان است. چرا که تمامی اقوام ایرانی در این مقاومت نقش داشتند.

ابوترابی‌فرد با اشاره به حضور ۳۰ آزاده ارامنه در ۸ سال دفاع مقدس گفت: اسارت زیباترین وحدت ملت ایران بود و آزادگان در کنار هم و در اوج صمیمیت در چنگال دشمنی به اسم صدام از همه ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

امام جمعه موقت تهران در پایان گفت: امیدواریم ملت ایران همچون گذشته نماد وحدت باشد و برای پاسداری از ایران اسلامی، عزت، شرف، استقلال و اقتدار خویش قدم بردارد.

انتهای پیام/ 

نویسنده :

نظرات
آرشیو