گروه : سیاسی /

شناسه: 7170

29 اسفند 1402 09:22

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

داماد پرحاشیه روحانی همچنان در کانون توجه رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی

مراسم عروسی دختر حسن روحانی شب گذشته در یکی از تالارهای تهران برگزار شد و این در حالی است که طی روزهای گذشته پست جدید دولتی داماد حسن روحانی حاشیه‌ساز شده بود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چندی پیش دانا از انتصاب کامبیر مهدی‌زاده فرساد داماد حسن روحانی به سمت "دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه انرژی" معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.

پس از انتشار این خبر مهدی‌زاده فرساد در گفت‌وگو با خبرنگار دانا؛ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی معتقدند وی به دلیل رابطه خویشاوندی با رئیس جمهوری به این سمت منصوب شده است، گفت: این حرف‌هایی است که دوستان وارد فاز سیاسی و اجتماعی می‌شوند و شما بروید این حرف‌ها را از آن‌هایی که می‌گویند بپرسید.

مهدی‌زاده ادامه داد: مصاحبه باید علمی باشد و از قبل اعلام شود و این جهت‌دهی‌ها که زنگ می‌زنید این چه کاره است و دیگری چه کاره است درست نیست.

داماد حسن روحانی افزود: من مهدی‌زاده رزومه و سوابق مشخصی در شبکه‌های خبری دارم و شما سرچ بفرمایید بحث سوابق بنده مشخص است و شما باید از مراجع ذی‌ربط سوال کنید، مصاحبه ما علمی است و حریم شخصی و خانوادگی افراد باید محترم شمرده شود.

مهدی‌زاده گفت: لازم به توضیح من نیست که بگویم چه کسی هستم و چه هستم، همه سوابق بنده مشخص است و این سوالات شائبه ایجاد می‌کند و متاسفانه مشکل‌ساز می‌شود برای دوستانی که می‌خواهند در حوزه علم و فناوری کار کنند.

مراسم عروسی دختر روحانی برگزار شد

شب گذشته برخی رسانه‌ها از برگزاری مراسم عروسی دختر حسن روحانی خبر دادند و در پی این خبر حجت الاسلام سید مهدی صدرالساداتی که طی روزهای اخیر اقدام به افشای رانت‌خواری برخی آقازاده کرده است با اشاره به برخی سوابق داماد حسن روحانی نوشت: دیشب مراسم آقای کامبیز مهدیزاده با دختر رییس جمهور برگزار شد، البته ماه پیش سمت دبیر ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی به ایشان ارائه شد و ایشان پذیرفتند!


جوان 33 ساله ای که یک پایش در حوزه نفت، (برنامه ریز مالی پژوهشگاه صنعت نفت ، مشاور مدیر عامل شرکت توسعه نفت) و یک پایش در حوزه ورزش ( مشاور فدراسیون کاراته، عضو هیئت رئیسه ورزشهای رزمی IMARO) و یک پایش در حوزه فرهنگ( عضو شورای مرکزی کشورهای اسلامی ، رییس ستاد نخبگان کشورهای اسلامی ، مشاور سازمان ملی جوانان) بوده است.

آقای کامبیز مهدیزاده حتی در سیاست هم گرایش به هر دو جناح را داشته است و بالاخره قسمتش بوده که به صبیه جناب روحانی برسد .

دوست ندارم قضاوت کنم که آیا این نخبه جوان یا حتی داماد رییس جمهور قبلی که رییس استاندارد شد، شایستگی به آنچه رسیده‌اند را داشته‌اند یا نه؟ .


اما می‌توانم بگویم انسان باید هوش اجتماعی بسیار بالایی داشته باشد تا هم از سیاست‌های دولت‌های 9 و 10 حمایت کند و هم داماد رییس دولتهای 11 و 12 بشود، هم در ورزش باشد، هم نفتی باشد هم فرهنگی! .


انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو