گروه : فرهنگی /

شناسه: 1468

29 اسفند 1402 12:43

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معرفی داوران بخش سینما ویدئو جشنواره بین المللی فیلم یاس

دبیر چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس در احکامی داوران بخش رقابتی سینما ویدئو را معرفی کرد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از افکارنیوز، سید مصطفی ابطحی در جلسه ای که در موسسه رسانه های تصویری برگزار شد، احکام داوران بخش رقابتی سینما ویدئو جشنواره بین المللی فیلم یاس را به آنان تقدیم کرد.

مصطفی سماوات، محمدرضا فرجی،سیدصادق موسوی، حسن داها و سیمون سیمونیان آثار رسیده به این بخش از چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس را داوری می کنند.

مصطفی سماوات

مصطفی سماوات کارشناس ارشد ادبیات نمایشی و از کارکنان رسمی سازمان سینمایی است و در ادوار مختلف معاون دفتر اداره کل نمایش خانگی بوده است.

محمدرضا فرجی

محمد رضا فرجی از سال 73تا82 به عنوان معاونت امور ویدئویی،از سال74تا82 به عنوان دبیرشورای پروانه ساخت ونمایش فیلم‌های سینمایی و از سال82 تا91 به عنوان دبیر شورای پروانه ساخت و نمایش فیلم‌های ویدئویی فعالیت داشته و هم اکنون نیز مدیر امور سینماها در سازمان سینمایی است.

سیدصادق موسوی

سید صادق موسوی مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی است. در سابقه حرفه ای وی مواردی چون : مدیرکل دفتر نمایش خانگی، مستند و کوتاه، ریاست مجموعه تالار وحدت، مجموعه تئاتر شهر، مشاور راهبردی معاونت امور هنری وزارت ارشاد،عضویت در هیات مدیره بنیاد فرهنگی هنری رودکی، ریاست شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی، مدیریت تالار هنر و عضویت در شورای نمایش خانگی تئاتر به چشم می خورد.

حسن داها

حسن داها تهیه کننده فیلم های سینمایی و ویدئویی و مدیرعامل شرکت فرهنگی هنری سینما رسانه آسیا است. علاوه بر آن داها دبیر انجمن ویدئو رسانه های ایران و عضو فعال کانون موسسات فعال ویدئو رسانه را نیز در کارنامه خود دارد. مژدگانی برای ایلیا، دختر قلعه، پانسیون دختران، مثبت دات منفی، بچرخ تا بچرخیم، عشق نیاکان، حس خوب زندگی از جمله آثاری است که وی تهیه کرده است.

سیمون سیمونیان

سیمون سیمونیان از مدیران و فعالان فرهنگی و رسانه ای است . وی پیشتر در کارنامه کاری خود مدیریت انتخاب و ارزشیابی چندین دوره جشنواره بین المللی از جمله فیلم فجر، جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، جشنواره فیلم های ویدئویی یاس تهران، جشنواره فیلم شهر را برعهده داشته است.

چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس به دبیری سید مصطفی ابطحی از 22 تا 27 آذرماه در شهر رامسر برگزار می شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو