گروه : فرهنگی /

شناسه: 1671

31 فروردین 1403 02:32

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

 آخرین خبرها از جشنواره فیلم‌ و عکس

برای اولین بار بخش فیلم‌های موبایلی به چهارمین جشنواره فیلم‌ و عکس فناوری و صنعتی که دی‌ماه برگزار می‌شود، افزوده شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از مهر،بخش فیلم‌های موبایلی با هدف ایجاد مشارکت مردمی در بیان روایت‌هایی از فناوری و کسب و کار ایرانی و عمومی‌تر شدن جشنواره به این رویداد سینمایی افزوده شده است.

در این بخش تمامی فیلم‌های موبایلی که در آشکار یا نهان به موضوع استفاده از فناوری بومی، کالای ایرانی، اشتغال، کسب و کار، محصولات و شرکت‌های دانش‌بنیان و... پذیرفته می‌شوند.

تندیس بهترین فیلم، لوح تقدیر بهترین کارگردانی و لوح تقدیر جایزه ویژه هیات داوران به همراه جوایز نقدی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی توسط جهاد دانشگاهی هنر با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به دبیری مسعود نجفی برگزار می‌شود.

پنجم آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) است و این جشنواره دی‌ماه امسال با شعار «روایتی از فناوری و کسب و کار ایرانی» برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق وب‌سایت  ارسال کنند
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو