گروه : فرهنگی /

شناسه: 2222

09 فروردین 1403 19:44

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

اعلام ویژه برنامه‌های رادیو ایران در یوم الله 9 دی

رادیو ایران برای یوم الله 9 دی ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از افکارنیوز، رادیو ایران  در راستای بصیرت افزایی شنوندگان خود ویژه برنامه های «حماسه حضور»، «شما قضاوت کنید»، «پلاک 8»، «به افق آفتاب» و «پرونده باز» را برای 9 دی تدارک دیده است.

«حماسه حضور» به تهیه کنندگی آرمان ستوده و با اجرای حسین خدادبیگی از ساعت 10:00 صبح پنج شنبه 9 دی از رادیو ایران پخش می‌شود.

دکتر نایینی رییس ستاد 9 دی مهمان ویژه حماسه حضور است. همچنین در برنامه بخش های مختلفی با رویکرد حماسه 9 دی پخش می‌شود، سمیه رنجکش و مهدیه پهلوان از نقاط مختلف شهر گزارش هایی را ارسال می کنند.

« ایرانشهر» هم به موضوع آگاهی به حماسه 9 دی می پردازد. آیتم ویژه «بصیرت» به تهیه کنندگی زهرا قاعدی نیز پخش می‌شود.

«شما قضاوت کنید» نام ویژه برنامه مستندی است که به تهیه کنندگی متین فیروزی چهارشنبه ساعت 11:15 از رادیو ایران پخش می شود.

چرایی یاد از حماسه 9 دی با حضور حجت الاسلام حمید رسایی ( نماینده سابق مجلس ) ، دکتر علی محمد نایینی رییس ستاد بزرگداشت 9 دی بیان می شود.

برنامه پلاک 8 به تهیه کنندگی محمد اسماعیل پور و اجرای کیوان همتی نیز بصورت ویژه به بزرگداشت 9 دی می پردازد.

در این برنامه از بخش‌های مختلف به حماسه 9 دی می‌پردازیم. مثل گفت و گو با طاهر شیخ الحکما دبیر بخش حجمی جشنواره هنر مقاومت در افزایش بصیرت، گفت و گو با دکتر محمد ادیب دبیر علمی همایش جنگ نرم و پدافند غیر عامل با موضوع سلاح بصیرت در پیروزی در جنگ نرم.

«پرونده باز» کاری از گروه مجله های رادیویی است که به بررسی ابعاد مختلف نفوذ دشمن و جنگ رسانه ای آنها در حوادث بعد از انتخابات سال 1388 می پردازد.

برنامه «پرونده باز» به تهیه کنندگی احمد یوسفی ساعت 12:45 از رادیو ایران پخش می شود.

نویسنده :

نظرات
آرشیو